سیاستاخبارفرهنگ

ریاست جمهوری: گروه های تروریستی با انجام حملات، صدای خبرنگاران را خاموش کرده نمی توانند

کابل/22 عقرب/باختر

ریاست جمهوری در واکنش به کشته شدن محمد الیاس داعی خبرنگار محلی رادیو آزادی در هلمند گفته است که گروه های تروریستی با انجام حملات، آزادی بیان را محدود کرده نمی توانند.

به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، ریاست جمهوری در واکنش به کشته شدن خبرنگار محلی رادیو آزادی گفته است که دشمنان افغانستان به خاطر پنهان کردن جنایت های شان و خاموش کردن صدای رسای رسانه ها، صبح امروز در مرکز شهر لشکرگاه هلمند محمد الیاس داعی خبرنگار محلی رادیو آزادی را در اثر انفجار ماین جاسازی شده در موتر حامل وی، به شهادت رساندند و شماری دیگر  را زخمی کردند.

ریاست جمهوری گفته است که گروه های تروریستی با انجام جنایات و حملات شان، آزادی بیان و صدای رسای خبرنگاران را محدود کرده نمی توانند، زیرا رسانه ها و خبرنگاران با دادن قربانی ها و تلاش های زیادی دست آورد هایی قابل ملاحظۀ داشته اند که حکومت به محافظت و رشد بیشتر از آن، متعهد است.

ریاست جمهوری با تقبیع کردن شدید این حملۀ تروریستی، به خانواده شهید محمد الیاس داعی، مراتب تسلیت و غمشریکی خود را ابراز کرده است و به مجروحان این رویداد از بارگاه الله متعال شفای عاجل آرزو کرده است.# مجیب

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا