امنیت

تلاش مسوولان پروان به تامین امنیت ومبارزه علیه تروریزم

شهرچاریکار11 اسد باختر
مسؤولان نهادهای ملکی و نظامی ولایت پروان در نشستی مشکلات امنیتی را شناسایی وتصمیم اتخاذ نمودند تابه  خاطربهبود وضعیت امنیتی اقدامات جدی نمایند.
انجنیرمحمد عاصم والی پروان دراین نشست گفت: انجام اعمال تخریبکارانه، قتل ها وسایر اعمال غیر قانونی توسط افراد مسلح غیر مسول و تحرکات مخالفان مسلح دولت از مشکلاتی اند که در برخی مواقع در ولایت پروان مردم را به تشویش می اندازد باید راهی بیابیم اینکه چگونه بتوانیم این مشکلات را شناسای و حل  نمائیم .
والی پروان با اشاره به مسئولیت پذیری و حاکمیت قانون و تطبیق برنامه های دولت به مسولان نهاد های دولتی پروان هدایت داد تا کمبودیها و نواقصات مدیریتی وظیفوی را مرفوع و باجدیت و تصمیم قاطع بخاطر بهبود امنیت تلاش نماییم .
درین نشست  برخی ولسوالان و مسئولان ارگانهای امنیتی ولسوالیهای مربوط پروان مشکلات شانرا موجودیت افراد مسلح غیر مسئول و افراد مسلح وابسته به مسئولان و بزرگان ارگانهای دولتی دانسته افزودند.
تعدادی از بزرگان و مسئولان پروان که در دیگر  ولایات وظیفه دارند و بخاطر سپری نمودن رخصتی به پروان می آیند باهر کدام آنها ده ها نفر مسلح با لباس شخصی گشت و گذار مینمایند که همیشه باعث اخلال امنیت میشوند. آنان همچنان گفتند کمبود پرسونل در تشکیل پولیس ملی  چالش دیگری است که اداره ولسوالیها به آن مواجه است.
درین نشست سمونوال ضیا الرحمن سیدخیلی آمر امنیت قوماندانی امنیه پروان به نماینده گی از ارگانهای امنیتی صحبت نموده اطمینان داد که نیروهای امنیتی پروان پس ازین با یک تصمیم جدی و قاطعانه در برابر تحرکات مخالفان مسلح دولت و همچنان در برابر افراد  مسلح غیر مسئول و افرادیکه مربوط به هر مسئول دولتی وبزرگ مردمی باشد مبارزه جدی نموده و در بهبود وضعیت امنیتی و حاکمیت قانون که حتی منجر به ریختاندن خون شان شود اقدام عملی خواهند نمود.
وی از والی پروان خواست تا نیروهای امنیتی پروان را در برابرهر نوع فشار های غیر قانونی حمایت و پشتیبانی نماید .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا