سیاست

جامعه بین‌المللی از برگزاری انتخابات به‌موقع و شفاف حمایت می‌کند

کابل باختر4 ثور
داکتر عبدالله عبدالله، رییس اجراییه و استاد سرور دانش، معاون دوم ریاست‌جمهوری، امروز  در قصر سپیدار با سفرای کشورهای کمک‌کننده برای انتخابات، نمایند‌گان یوناما، حمایت قاطع و اتحادیه اروپا دیدار کردند.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست اجرائیه به آژانس باختر، در این دیدار، نمایندگان کشورهای حامی روند انتخابات و دفتر سازمان ملل، دیدگاه‌ها،‌ پیشنهادها و نگرانی‌های‌شان را در پیوند به انتخابات ریاست‌جمهوری در افغانستان مطرح کردند.
آنان تأکید کردند که از برگزاری یک انتخابات به‌موقع، شفاف و با اعتبار در افغانستان حمایت می‌کنند.
رییس اجراییه بعد از شنیدن دیدگاه‌ها و پیشنهادهای اشتراک‌کنندگان نشست، از کمک‌های کشورهای کمک‌کننده به افغانستان به ویژه حمایت از روند انتخابات قدردانی کرد و تأکید کرد که مردم افغانستان به تعیین سرنوشت خویش از طریق انتخابات باورمند هستند.
داکترعبدالله عبدالله در ادامه روی برگزاری انتخابات شفاف و با اعتبار تاکید کرد و گفت که دیدگاه‌ها و نگرانی‌های همکاران بین‌المللی را در سطح حکومت مورد بحث قرار می‌دهند و بعد از مشوره و رأی‌زنی، در زمینه پیشنهادها تصمیم اتخاذ می ‌شود.
در این نشست، استاد دانش، معاون دوم رییس‌جمهور نیز از همکاری‌های کشورهای کمک‌کننده به افغانستان قدردانی کرد و روی برگزاری به‌موقع انتخابات تاکید کرد. نالان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا