سیاستاخبارجامعه

حقانی: به مهاجرین و برگشت کنندگان سهولت فراهم می کنیم

کابل/ 24 حمل/ باختر
سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان می گوید؛ در سال جاری برای تعداد زیادی از مهاجرین و عودت کنندگان در بخش آموزش، صحت، آب صحی و سایر بخش ها، امکانات فراهم می کنیم.
به گزارش آژانس باختر دفتر؛ مطبوعاتی وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان امروز با نشر خبرنامه یی گفته است؛ الحاج خلیل الرحمن حقانی، سرپرست وزارت مهاجرین و عودت کنندگان با لیونارد زولو، رییس کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد دیدار کرد.
در این دیدار روی برنامۀ ها و همکاری برای عودت کنندگان و بیجاشدگان داخلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
لیونارد زولو گفت: “ما می خواهیم در بخش های ارایه خدمات بهتر برای مهاجرین و بی جاه شدگان با وزارت مهاجرین و عودت کنندگان همکاری کنیم.
اوگفت که در آینده نزدیک علاوه بر پنج شهرک در دیگر ولایت ها امکانات اولیه زندگی را با همکاری وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان فراهم خواهیم کرد و تلاش می کنیم تا افراد نیازمند را در مناطق دور افتاده شناسایی و به آنان کمک کنیم.
الحاج خلیل الرحمن حقانی سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان از همکاری آنان قدردانی کرد و افزود که در سال جاری، علاوه بر آموزش، صحت، آب صحی، سایر امکانات، برای تعداد زیادی از مهاجرین و عودت کنندگان که به افغانستان بازخواهند گشت، فراهم کنیم.
حقانی همچنین بر آموزش های حرفه یی برای مهاجرین و بی جا شدگان تاکید کرد.
این در حالی است که در این روزها شمار زیادی از مهاجرین از کشورهای همسایه دو باره به کشور بر می گردند. بهزاد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا