سیاستاخبارجامعه

محمد اشرف غنی ایجاد سیستم برقی پرداخت معاش ماموران دولت را مفید خواند

کابل / 12اسد /باختر

محمد اشرف غنی رییس جمهوری کشور درنشست هفتۀ دیجیتل کردن افغانستان که امروز در ارگ ریاست جمهوری به اشتراک نهاد های ذیربط این سیستم برگزار شد؛ خطاب به  کارمندان دولت گفت: دیگر نگران پرداخت معاش تان نباشید.

به گزارش اژانس باختر، در این نشست رییس جمهوری گفت: برای اولین بار شخص اول کشور و تمام مردم افغانستان از برکت ایجاد سیستم برقی معاش کارمندان دولت می دانند که تشکیل دولت چند است وبودجۀ دولت چگونه مصرف می شود.

 رییس جمهوری همچنان ایجاد این سیستم را یک امر مهم وکلیدی  درسرعت بخشیدن  معاملات خواند وگفت: دلیلی که باعث حرکت کند در عرصه های مختلف شده بود؛ استفاده از سیستم مغلق بود.

همچنان رییس جمهوری دراین نشست گفت که منبعد هیچ ادارٖه تشکیل خود را پنهان کرده نمی تواند وبا پرداخت معاش ازطریق سیستم برقی ، کسانیکه به واسطه به ادارات آمده اند؛ معاش دریافت کرده نمی توانند.

 محمد اشرف غنی ایجاد این سیستم را در جلوگیری از فساد وایجاد شفافیت مفید خواندوگفت که منبعد بدون کدام معطلی کارمندان دولت و نظامیان  به آسانی می توانند معاش خودرا دریافت کنند.

 در ختم این نشست  رییس جمهوری از نهاد هایی که به گونۀ مشترک  برای آماده کردن این سیستم کارکرده بودند، تشکر کرد وگفت : هرگاه به  گونۀ هماهنگ در هر بخش  کارکنید نتیجۀ آن مثمر ومفید است. ماری نبرد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا