امنیت

قوماندان نصر الله کشته شد

يك قوماندان تحریک اسلامی ازبکستان گرفتار گردید
کابل/16/قوس/باختر
منسوبان اردوی ملی در چندین عملیات در برخی از ساحات کشور شش مخالف مسلح به شمول یک قوماندان آنرا از پا درآورده و قوماندان تحریک اسلامی ازبکستان را گرفتار نموده اند.
در این عملیات همچنان چندین مخالف مسلح بازداشت و جنگ افزار های آنان نیز بدست آمده است.
دفتر مطبوعاتی وزارت دفاع ملی به آژانس باختر خبر داد، در نتیجه عملیاتی که توسط اردوی ملی و قوای ائتلاف در ولسوالی چهاربولک ولایت بلخ راه اندازی گردید، قوماندان ملا نصرالله با یک تن از افرادش کشته و یک تعداد جنگ افزار مخالفان مسلح نیز بدست آمده است.
خبر حاکیست در عملیات که اردوی ملی و قوای ائتلاف در قریه چهل دختران شهر کندز انجام دادند، محمد امین قوماندان تحریک اسلامی ازبکستان بازداشت گردید.
گفته میشود نامبرده در راه اندازی انفجار ها و حملات تروریستی در کشور ما نقش فعال ایفا میکرد.
همچنان در خبر تذکر رفته، یک مخالف مسلح دولت در ولسوالی بتی کوت ننگرهار در عملیات منسوبان قول اردوی 201 سیلاب از پا در آمده و یک قبضه راکت انداز بدست آمده است.
طبق یک خبر دیگر، در عملیات منسوبان قول اردوی 205 اتل در مربوطات ولسوالی میزان ولایت زابل دو تن با یک میل پیکا و یک میل کلاشینکوف بازداشت گردیدند .
در یک خبر دیگر گفته شده که دربرخورد طالبان مسلح با نیروهای پولیس ملی و اردوی ملی در ولسوالی ژیری قندهار سه طالب مسلح کشته شده اند.
همچنان در خبر از زخم برداشتن دو منسوب اردوی ملی در مربوطات ولایت غزنی و سه منسوب اردوی ملی در مربوطات ولایت هلمند از اثر انفجار ماین کنار جاده نیز تذکر گردیده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا