سیاست

اعلامیه مشرانوجرگه شورای ملی در مورد حمله تروریستی در شهر تالقان ولایت تخار

فضل هادی مسلمیار رئیس مشرانوجرگه به نمایندگی از هیئت اداری مشرانوجرگه شورای ملی حمله تروریستی ووحشیانه در شهر تالقان ولایت تخار را که منجر به شهادت و زخمی شدن ده ها تن به شمول شادروان عبدالمطلب بیگ عضو ولسی جرگه شورای ملی و شخصیت برجسته جهادی کشور گردید شدیداً تقبیح و محکوم مینماید . شهادت عبدالمطلب بیگ و سایر شهدای این حادثه  باردیگر واضح ساخت که دشمنان مزدور به دستور و نقشه باداران خارجی شان با تداوم قتل های زنجیره ای شخصیت های ویژه ملی و جهادی کشور را مورد حمله نا جوانمردانه قرار داده اند تا به زعم شان عناصر ملی ووطن دوست و مدافعین صدیق وطن را از سر راه شان دور کند و به اهداف شوم  خود که همانا ایجاد بی ثباتی ، تشنج و تداوم جنگ در افغانستان است ، برسند.

اما مردم مسلمان این سرزمین همان طوری که در گذشته به تمام دشمنان این وطن جواب های دندان شکن داده اند و این بار نیز به تروریستان وحشی این مجال را نخواهند داد که به آرمان پلید شان برسند .

رئیس واعضای مشرانوجرگه ضمن اتحاف دعا به ارواح شهدا، برای  زخمی ها این حادثه از خداوند متعال صحتمندی  مجدد استدعا نموده و برای خانواده شهید عبدالمطلب بیگ و سایر شهداء از بارگاه خداوند(ج) صبر جمیل استدعا می نماید.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا