ورزش

سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان : سوریه را شکست می دهیم

کابل 21 جوزا باختر
سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان می گوید تیمش توانایی شکست  سوریه را دارد.
اسلاوون اسکلیجیج درگفتگو با آژانس باخترگفت " تیم آماده مصاف با سوریه است برای بچه ها گفته ام در درون زمین چه کنند ، ما از میان بازیکنان لیگ برتر افغانستان و افغان های مهاجر که در لیگ های کشورهای مختلف دنیا توپ می زنند ، تیم خوبی را شکل داده ایم که می تواند درآینده برای هر تیمی خطرناک باشد. ما توانایی شکست دادن سوریه را داریم"
خبرخوش برای ملی پوشان کشور برگشت منصورفقیریاردروازه بان اول تیم به میادین است . فقیریاربه دلیل مصدومیتی که درلیگ آلمان دامن گیرش شده بود نزدیک به سه ماه دور ازمیادین بود.
بازی تیم های فوتبال افغانستان وسوریه ، در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه ، امشب ساعت هشت به وقت کشور در ورزشگاه ثامن شهرمشهد ایران برگزارمی شود.
امشب قراراست هژده هزارشهروند مهاجر افغانستان درایران با پرچم های کشورشان به ورزشگاه حضورخواهند داشت ؛ درکناراین دوهزارتماشاگر سوری نیز ازداخل ورزشگاه تیم شان را تشویق خواهند کرد.
افغانستان درمسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه درقاره ی آسیا با تیم های جاپان ، سوریه ، کامبوج وسنگاپورهم گروه است.
پیش ازاین و در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2010 افریقای جنوبی تیم فوتبال افغانستان از سوریه شکست خورده بود.
ملی پوشان کشورما درشرایطی پا به این رقابت ها می گذارند که به هیچ گونه امکانات مناسب ، از ورزشگاه های استندرد گرفته تا امکانات مالی خوب ، دسترسی نه دارند.
نبود ورزشگاه های استندرد و امنیت کافی باعث شده تا بنابرتوافق ازقبل انجام شده ، ایران بازی های ما را در مسابقات مقدماتی جام جهانی روسیه میزبانی کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا