آموزش

برای حدود ده هزار جوان تسهیلات تحصیلی فراهم شد

کابل باختر/ 25/ حوت
معینیت امور جوانان وزارت اطلاعات وفرهنگ به حدود ده هزار جوان سهولت های  تحصیلی را درموسسات تحصیلی خصوصی فراهم کرد.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر ، معینیت امورجوانان وزارت اطلاعات وفرهنگ قراردادهایی را با چهل موسسه تحصیلات عالی و نیمه عالی امروز به امضا رسانید.
داکتر کمال سادات معین امور جوانان وزارت اطلاعات وفرهنگ امضاء این قراردادها را درجهت ارتقاء سطح ظرفیت تحصیلی جوانان و شگوفایی کشور گام موثر خوانده از آنعده ازجوانانی که نسبت مشکلات اقتصادی نتوانسته اند به موسسات تحصیلات عالی راه پیدا کنند خواست تا با مراجعه به این معینیت از سهولت هایی که برای تحصیل آنان درنظر گرفته شده با تخفیف وحتی به صورت رایگان مستفید شوند.
خواجه محمد شفیق معاون ریاست تحصیلات عالی خصوصی وزارت تحصیلات عالی ازاین ابتکار معینیت امور جوانان وزارت اطلاعات وفرهنگ قدردانی نمود و راه یابی جوانان را به تحصیلات عالی و نیمه عالی درپیشرفت وارتقاء سطح ظرفیت علمی جوانان کشور نیک و مهم بیان نمود.
دراین نشست که شمار زیادی از روسای موسسات تحصیلات عالی و نیمه عالی خصوصی حضور داشتند روی مشکلات جوانان بحث و تبادل نظر نیز صورت گرفت.
همچنان احمد شاه سنگدل رییس پوهنتون دنیا از ایجاد شبکه جدید تلویزیونی بنام پیشگام خبردادکه محتوای نشرات آن بادیگر شبکه ها کاملاً متفاوت و یک شبکه کاملاً علمی و تعلیمی خواهد بود.
این درحالیست که دراین اواخر عدۀ زیادی از جوانان به دلیل مشکلات اقتصادی ازراه یابی به موسسات تحصیلات عالی محروم مانده اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا