سیاست

دیدار نمایندهٔ فوق‌العادهٔ رییس جمهور با جوانان ولایت پنجشیر

کابل 28 جدی باختر
اعضای شورای اجتماعی وادی دانش جوانان ولایت پنجشیر در دیدار با احمد ضیا مسعود، نمایندهٔ فوق‌العادهٔ رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب، مشکلات و پیشنهاد های شان را شریک نمودند.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی نماینده فوق العاده رییس جمهور به آژانس باختر،اعضای شورای وادی دانش ولایت پنجشیر گفتند که حکومت باید از ظرفیت های علمی و عملی جوانان در راستاری تحقق اصلاحات در نهادهای دولتی و نهادینه‌شدن حکومتداری خوب استفاده نماید.
آنان علاوه کردند که حکومت تا حدی در قسمت گزینش جوانان در پست های دولتی توجه کرده است، اما نیاز است تا برنامه های رشد ظرفیت های علمی جوانان را به گونه متوازن در نظر گیرد تا جوانان ولایت های مختلف از جمله پنجشیر از آن مستفید شوند.
همچنان اعضای شورای اجتماعی وادی دانش ولایت پنجشیر پیشنهادهای شان را به نمایندهٔ فوق‌العادهٔ رییس جمهور شریک ساختند خواهان رسیدگی و توجه حکومت به آن‌ شدند.
احمدضیا مسعود، پس از شنیدن مشکلات و پیشنهاد های جوانان ولایت پنجشیر بیان داشت شما میراث داران شخصیت های بزرگ جهاد و مقاومت مردم افغانستان هستید و توقع میرود تا مانند پدران تان صادقانه به افغانستان و ثبات آن بیندیشید.
نمایندهٔ فوق‌العادهٔ رییس جمهور گفت جوانان و میراث داران جهاد افغانستان باید نقش شان را از طریق آموختن دانش و دست‌یابی به مدارج بلند علمی، ایفا نمایند تا شاهد افغانستان با ثبات و دارای ظرفیت های علمی و تخصصی جوان باشیم.
همچنان احمد ضیا مسعود به جوانان وعده سپرد که در قسمت حل مشکلات و عملی نمودن پیشنهاد های  شان توجه لازم صورت خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا