سیاست

قاضی القضات رئیس جدید بخش حاکمیت قانون ایساف ديدار كرد

کابل/31/سرطان/باختر

 

  پوهاند عبد السلام عظیمی قاضی القضات با جنرال یورال گلانوایل رئیس جدید بخش حاکمیت قانون  قطعه 435 ایساف درکابل ملاقات تعارفی نمود .

به اساس معلومات رياست نشرات ستره محكمه به آژانس باختر، دراین ملاقات نخست  جنرال موصوف در مورد کارکرد های قبلی اش در ساحه  عدلی و قضایی کشور امریکا صحبت کرده  واظهار امید واری کرد بتواند در مدت

 وظیفه به حیث مسئول بخش حاکمیت قانون درکابل هماهنگ کننده خوب میان ارگانهای عدلی  بویژه قوه قضائیه افغانستان باشد  و برنامه های موثری رادر راستای کمک های مادی ، تخنیکی و تجهیزاتی با ستره محکمه  اجرا نماید  . موصوف افزود که به حکم وظیفه  همکاری در ارتقای ظرفیت های مادی و فزیکی  نهاد های عدلی در اولویت های کاری اش قرارداشته و مصمم است تا این وظایف را درهماهنگی بهتر با ستره محکمه در مسیر درست و قابل حسابی به انجام برساند .

سپس قاضی القضات ضمن ابراز امتنان از همکاری های قبلی این بخش که طی چند سال اخیر با ستره محکمه صورت گرفته  توقع نمود  تا کمک ها در تفاهم و نزدیکی کامل مطابق به نیازمندیهای و ضرورت های قوه قضائیه  تنظیم گردیده و درمواردی  بکار برده شوند تا حل کننده ضرورت های مادی و تخنیکی بوده  و ستره محکمه را در سطح بهتری از ظرفیت و خدمتگزاری قرار دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا