سیاست

محمد کریم خلیلی: باید ازفضای خوب فصل کنونی درتقویت وحدت و همدلی ورشد ترقی کشور استفاده مطلوب نمود

کابل باختر 11دلو
رئیس و اعضای شورای اقوام خِدر دره ترکمن ولسوالی سرخ پارسای ولایت پروان امروز با محمد کریم خلیلی معاون دوم رئیس جمهور دیدار و گفتگو نمودند.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر ، در این دیدار ملاقات کنندگان ضمن اشاره به نقش برجسته این ساحه در تحولات سیاسی و اجتماعی کشور در طول یک سده گذشته، بویژه در عرصه های سیاسی و اجتماعی برخی از مشکلات محیطی شان را با معاون رئیس جمهور در میان گذاشتند.
ملاقات کنندگان همچنین ضمن یادآوری، رشادت ها و پایمردی های این منطقه در طول دوران جهاد و مقاومت و شکل دهی به استقلال و آزادی کشور، ضمن اظهار گله مندی از دولت، با توجه به زمینه های مساعدی اقتصادی و اجتماعی خواهان توجه بیشتر دولت به این ساحه شد. آنان خواستار اجرای پروژه های زیر بنایی در جهت رشد و شکوفایی اقتصادی ولسوالی سرخ پارسا به ویژه در عرصه های باغداری ، زارعت و  سایر زمینه های اقتصادی شدند.

 

در این دیدار محمد کریم خلیلی معاون رئیس جمهور ضمن اظهار خوش آمدید به بزرگان، موسفیدان و جوانان دره ترکمن تصریح نمود که این منطقه قهرمان خیز و با عزت در عرصه های سیاسی، اجتماعی، دینی چه در دوران گذشته و چه در دوران جهاد و مقاومت جایگاه خاص خود را دارد که هیچ کس نمی تواند آن را نایده بگیرد.
معاون رئیس جمهور تصریح نمود که در فصل جدید که با پایمردی و رشادت شهدای عزیز استقلال و آزادی کشور بوجود آمده است فضای خوبی برای رشد و شکوفایی همه مردم افغانستان بوجود آمده است.
معاون رئیس جمهور تثبیت حقوق شهروندی همه اتباع کشور را در قانون اساسی یکی از دستاوردهای مهم فصل جدید عنوان نموده و افزود که باید از فضای خوب فصل کنونی در جهت تقویت وحدت وهمدلی و  رشد و ترقی کشور استفاده مطلوب نمود.
 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا