ورزش

ملی پوشان فوتبال کشورقدرت نمایی کردند وبنگله دیش را با نتیجه چهار صفر شکست دادند

کابل باختر 4 جدی
تیم ملی فوتبال کشور درنخستین دیدارش دررقابت های جنوب آسیا درهند با نتیجه چهار صفر بنگله دیش را شکست داد .
به گزارش آژانس باختر، دراین دیدار مسیح سیغان ،فیصل شایسته ، زبیر امیری وخیبر امانی گول زنی کردند.
دراین رقابت، ملی پوشان فوتبال کشور بازی را تهاجمی آغاز کردند  ودر دقایق نخست چندین بار توپ را به نزدیک گول بنگله دیش رساندند اما نتوانستند گلی را به ثمر برسانند.
آما بازیکنان  کشور توپ ومیدان بازی را دراختیار خود گرفتند وهمچنان به حملات شان ادامه دادند که سرانجام پس از دقیقه سی ام بازی پس از ضربه کارنر که توپ توسط حسن امین پرتاب شد ، مسیح سیغانی با ضربه سر، توپ را وارد گول کرد ونخستین گول را به نفع تیم ملی فوتبال افغانستان رقم زد وپس از یک دقیقه گول دوم توسط فیصل شایسته به ثمر رسید .
بازی کنان تیم ملی فوتبال همچنان به حملات شان ادامه دادند و در دقیقه چهلم بازی، مصطفی ځاځی پاس زیبایی را پرتاب کرد وزبیر میری گول را به نفع افغانستان به ثمر رساند و میدان نخست بازی با برتری سه صفر به نفع تیم افغانستان پایان پذیرفت.
درنیمه دوم سرمربی تیم ملی کشور آرش هاتفی را به جای فیصل شایسته وخیبر امانی را به جای زبیر امیری وارد میدان کرد وخیبر امانی گول چهارم را به ثمر رساند و نتجیه بازی چهار صفر به نفع تیم ملی فوتبال افغانستان پایان یافت.
با این درخشش ملی پوشان نشان دادند که به مثابه مدافعان قهرمانی افغانستان دراین رقابت ها حضور یافته اند واز قهرمانی شان همچنان دفاع خواهند کرد.
مسابقات قهرمانی جنوب آسیا درهند برگزار شده وافغانستان درگروه بی با تیم های بنگله دیش ، مالدیف وبوتان به میدان می رود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا