سیاست

رئیس جمهور غنی: هیچ فردی اجازهء مداخله در امور و مقرری های بخش امنیتی را ندارد

کابل باختر19 میزان
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان امروز از مرکز ملی توحید در ارگ، از طریق ویدیو کنفرانس با دگر جنرال محمد شریف یفتلی قوماندان قول اردوی ۲۰۳ تندر در مورد وضعیت امنیتی زون جنوب شرق صحبت کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر: در این ویدیو کنفرانس، والیان ولایت های پکتیا، پکتیکا، خوست، لوگر، میدان وردک و بامیان  نیز در رابطه به حکومتداری و وضعیت امنیتی ولایت های مربوطه شان به رئیس جمهور معلومات دادند.
رئیس جمهور پس از استماع گزارش و معلومات متذکره، به رئیس عمومی اداره مستقل ارگان های محلی وظیفه سپرد تا بخاطر شفافیت مقرری ها در بخش ملکی، معیار ها را مورد تطبیق قرار دهد.
محمد اشرف غنی گفت که هیچ فردی اجازه مداخله در امور و مقرری های بخش امنیتی را ندارد.
وی افزود که نیروهای امنیتی و دفاعی کشور در راستای دفاع از کشور و مردم با شجاعت و دلیری تمام برنامه ها و حملات دشمنان را خنثی می کنند.
رئیس جمهور، موجودیت و فعالیت های پولیس محلی را در زون جنوب شرق در راستای تامین امنیت مفید دانست و به والیان ولایت های متذکره هدایت داد تا بخاطر تقویت بیشتر اردو ملی و پولیس ملی در پروسه جلب و جذب توجه اساسی نمایند.
در این ویدیو کنفرانس، وزرای بخش امنیتی، رئیس عمومی امنیت ملی، رئیس عمومی اداره مستقل ارگان های محلی، رئیس عمومی اداره امور، نماینده رئیس جمهور در امور سیاسی، معاونین دفتر شورای امنیت ملی و مشاور خاص نظامی آن دفتر حضور داشتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا