سیاست

صلح را به عنوان یک میراث به نسل آینده قرار دهیم

کابل 7 میزان / باختر
از17 سپتمبر روزجهانی صلح با شعاری  صلح را به عنوان یک میراث برای نسل آینده قرار دهیم دراستدیوم انجون شهر سئول  کوریای جنوبی  برگزار شد .
هلی یون مسوول دفتر مطبوعاتی بنیا د فرهنگ آسمانی ،صلح جهانی و قطع جنگ با ارسال خبرنامه ای به آژانس باختر نگاشته است که از این روز همه ساله برای قطع جنگ و امدن صلح سراسری بخصوص برای کشور های که به تهدیدات جنگ مواجه اند با راه پیمایی بزرگ درشهر سئول پایتخت کوریا جنوبی راه اندازی میگردد .
دراین گرد همایی که ا ز17 سپتمبر تا 19 سپتمبر برگزار شده بود حدود 2000 نماینده نهاد های  مختلف جهان بخصوص نماینده افغانستان نیز اشتراک داشتند .
دراین گرد همایی من هی لی رئیس بنیاد فرهنگ اسمانی ، صلح جهانی وقطع جنگ گفت که به جای انتظار رسیدن صلح ما باید جنگ را برای محافظت از بشریت و جهان بکار ببندیم و صلح را به عنوان یک میراث برای نسل آینده  قراردهیم .
اوتاکید کرده که من ازسیاستمداران ، رهبران  مذهبی وسران سازمان ها برای حمایت از اتحاد  صلح میخواهم که  فریاد بزنیم  ما یکی هستیم و صلح میخواهیم
اشتراک کنندگان  دراستدیوم انجون با سر دادن شعاری  که ما یکی هستیم ومائل به یک صلح سراسری در جهان هستیم تا مردمان جهان بتوانند درفضای صلح وآرامش  زنده گی کنند .جاوید روشان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا