اخبار

مولوی عبدالکبیر: آینده افغانستان توام  با رفاه و انکشاف خواهد بود

 

کابل، ۱۲ جدی، باختر

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا گفته است که آبادی افغانستان به گونه واقعی آغاز شده و مردم از آینده‌ با رفاه شان و همسان بودن با کشور های دیگرجهان  مطمین باشند.

دفتر مطبوعاتی این معاونیت، در خبرنامه‌یی نوشته است: مولوی عبدالکبیر در دیدار با شماری از علما، متنفذین، مجاهدان و جوانان از کابل و ولایت های دیگر این گفته‌ها را بیان داشته است.

مولوی عبدالکبیر گفته است که آبادی افغانستان به گونه واقعی آغاز شده و مردم از آینده  با رفاه و همسان بودن با کشور های دیگرجهان  مطمین باشند.

او افزوده است که اقوام کشور فکر و باور واحد دارند و این برای آبادی و تحکیم نظام اسلامی در کشور موضوع مهم است.

به گفته‌ی او با انکه افغانان در بخش اقتصادی مشکلاتی دارند، اما از نگاه دینی و معنوی جامعه افغان در مقام بلند قرار دارد که مثال آن پیروزی در تمام دوره‌های جهاد و وحدت این مردم است.

در این دیدار اشتراک کنندگان، بر نزدیکی و همکاری مشترک میان حکومت و ملت تاکید شده است.

آنان تلاش‌های معاونیت سیاسی ریاست الوزرا را در خصوص انسجام و حل مشکلات اقوام کشور تاثیرگذار خوانده، گفتند:از هیچ‌گونه همکاری با حکومت دریغ نخواهند ورزید.

همچنان در این دیدارانجنیر محمود و صفر محمد کاکر، به نمایندگی از بزرگان قومی و علما نسبت به تامین امنیت مطمین در کشور ابراز خرسندی کرده‌اند و گفتند که تطبیق پروژه‌های زیربنایی توسط امارت اسلامی موجب خوشحالی مردم شده است.

 گفتنی است که آنان نسبت به فراهم آوری تسهیلات برای تاجران و عودت کنندگان افغان از سوی امارت اسلامی قدردانی کرده و اطمینان دادند که بخاطر پایداری نظام اسلامی همیشه آماده هرگونه قربانی هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا