امنیت

والی نام نهاد طالبان برای تخار کشته شد

کابل 19 عقرب باختر
سخنگوی وزارت دفاع ملی میگوید:برنامۀ مخالفان مسلح که قصد داشتند یک ساحه را برای انجام فعالیت های تروریستی شان مشخص سازند خنثی شد.
جنرال ظاهر عظیمی سخنگوی وزارت دفاع ملی در رابطه به عملیات نیرو های کماندو اردوی ملی در ولایت قندز به خبرنگار آژآنس باختر گفت:
قطعات کماندوی اردوی ملی شبانه توسط هلیکوپتر های اردوی ملی در ولایت قندز پیاده شدند و دشمن که میخواست یک ساحه امن در شمال ایجاد کند ،در اثر اقدام نیرو های دفاعی  و امنیتی توطئه آنان خنثی میگردد.
در عملیات شاهین 9 که به اشتراک 3 کندک کماندوی اردوی ملی ، لوای دوم پیاده قول اردوی 209 شاهین و یک کندک قطعات خاص پولیس در مربوطات ولایت قندز براه انداخته شده بزرگترین عملیات نیرو های کماندو به شمار میرود که در اثر آن طبق گزارش مولوی محمد اسمعیل والی نام نهاد طالبان در ولایت تخار که به کمک هم قطارانش در قندز آمده بود کشته شده است .همچنان در جریان این عملیات شب گذشته بیشترین نقاط ولسوالی چهاردره قندز توسط کماندو ها تصفیه و پاکسازی شده و این عملیات الی پاکسازی کامل آن محل ادامه خواهد داشت .
به همین گونه کوماندو های اردوی ملی به ساحه گورتپه ولایت قندز پیاده شده و اکنون پاکسازی آن محل از وجود مخالفان مسلح ادامه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا