سیاست

حامد کرزی روابط میان مردم افغانستان را تاریخی از ته دل خواند

کابل باختر 4 جدی
حامد کرزی رئیس جمهور پیشین افغانستان امروز دردفتر کارش با نارندرا مودی صدراعظم کشور دوست هندوستان و هئیت همراهش دیدار نمود.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی رئیس جمهور پیشین به آژانس باختر، در این دیدار حامد کرزی با یادآوری از روابط کهن و دیرینه میان افغانستان و هندوستان از کمک های همه جانبه و بی شایبۀ این کشور طی سیزده سال گذشته قدردانی و امتنان نمود و روابط میان مردم دو کشور را تاریخی و از ته دل خواند.
حامد کرزی همچنان از سفر نارندرا مودی به افغانستان به منظور اشتراک در مراسم افتتاحیه تعمیر شورای ملی افغانستان و ایراد بیانیۀ جذاب و پر از محبت اش برای مردم افغانستان تشکر نمود. 
استاد کریم خلیلی، بزرگان قومی، متنفذین و اعضای حکومت سابق که در این دیدار حضور داشتند نیز از دوستی دیرینه و کمک و همکاری هندوستان با افغانستان قدردانی کردند و خواهان ادامه این همکاری ها گردیدند.
محمد خلیلی همچنان افزود دوستی هند و افغانستان ریشه های عمیق و محکمی دارد و هیچ مشکل و چالشی نمی تواند دوستی ما را صدمه بزند و یا هم ما را از دوستی با هندوستان منصرف سازد.
نارندرا مودی نیز با خرسندی از سفرش به افغانستان روابط میان دو کشور را دیرینه و تاریخی خواند و از نقش حامد کرزی در راستای تحکیم این روابط به نیکی یادآوری نمود.
حامد کرزی قبل از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه تعمیر جدید شورای ملی افغانستان که به کمک مالی و تخنیکی هندوستان اعمار گردیده است و از سوی محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان و نارندرا مودی صدراعظم هندوستان افتتاح گردید اشتراک نمود. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا