اخباراقتصاد

جلسۀ کمیتۀ انکشافی پروان برگزارشد

چاریکار، 7 سرطان، باختر
جلسۀ کمیتۀ انکشافی پروان به ریاست مولوی عبید الله امین زاده والی آن ولایت امروز برگزارشد.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر؛ دراین جلسه مولوی عبید الله امین زاده والی پروان پیرامون اهمیت برگزاری جلسات انکشافی صحبت کرد و آن را مهم و سرنوشت ساز خواند و افزود: ما در این جلسه در پی این هستیم که چگونه می توانیم دیدگاه همه مسولان نهاد های دولتی و موسسات را در قبال رشد اقتصادی و انکشافی این ولایت دریابیم و در روشنی آن اقدامات عملی کنیم.
والی پروان همچنان در مورد مکلفیت های مسوولان نهاد های دولتی از دیدگاه اسلام و رمز پیروزی ملت ها در طول تاریخ تماس گرفت و گفت: مسوولان و همه اقشار جامعه زمانی موفق می شوند که در انجام عمل پیش قدم باشند و سرنوشت شان را خود شان رقم بزنند. دراین جلسه مولوی مجیب الله رحیمی رئیس اقتصاد پروان سکتورهای هشت گانه ولایت پروان را به معرفی گرفت و تقویت پلان گذاری، انکشاف اقتصادی، هماهنگی وانسجام میان ادارات دولتی و موسسات و سکتور ها، نظارت وارزیابی از پروژه های انکشافی در حال تطبیق، معرفی کارکرد های انکشافی ولایت و شناسایی مشکلات و نیازمندی های مردم را از اولویت های ریاست اقتصاد و از وظایف بزرگ کمیتۀ انکشافی پروان خواند و از رهبری ولایت در راستای تحقق اهداف فوق خواستار حمایت شد.
داکتر هدایت الله عزام رئیس صحت عامۀ پروان از فعالیت 17 موسسۀ همکار با آن اداره در عرصۀ صحت معلومات داد وافزود که موسسات همکار ما را در بخش تداوی مریضان عمومی، ادویه و سایر موارد مربوط در عرصه صحت کمک می کند.
همچنان در این جلسه مسئولان سایرنهاد های مربوط پیرامون وظایف ومکلفیت های کاری شان معلومات ارایه کردند و به خاطر رفع چالشها و مشکلات کاری شان خواهان کمک شدند.حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا