ورزش

نخستین مرحله فروش تکت های جام جهانی فوتبال آغاز شد

ایرنا- باختر23 سنبله
هواداران فوتبال از سراسر جهان از  امروز می توانند با مراجعه به  ویب سایت رسمی فدراسیون بین المللی فوتبال – فیفا – برای بدست اوردن تکت  مسابقات جام جهانی 2018 اقدام کنند.
به گزارش ویب سایت رسمی فیفا، جام جهانی فوتبال سال آینده با حضور 32 تیم به میزبانی روسیه برگزار می شود. علاوه بر میزبان جام، تاکنون تیم های برازیل، ایران، جاپان، مکزیک، بلژیک، کره جنوبی و عربستان سعودی صعود خود را به جام جهانی 2018 قطعی کرده اند.
در مرحله اول که شامل دو دوره است فرآیند  تکت فروشی از 14 سپتامبر – – آغاز می شود و تا 12 اکتبر – – ادامه دارد، هواداران می توانند درخواست های خود را ثبت کنند. در این دوره همه متقاضیان فرصت برابر دارند و فرقی نمی کند که نخستین روز یا آخرین روز درخواست داده باشند.  دوره دوم از 16 نوامبر – – تا 28 نوامبر –( 25 آبان 7 آذر) است و تکت ها بر اساس اولویت مراجعه عرضه می شود.
مرحله دوم نیز شامل دو دوره است و بعد از قرعه کشی جام جهانی در روز اول دسامبر سال 2017 – آغاز می شود. تکت فروشی در دوره اول این مرحله از پنجم نوامبر سال 2017 – – تا 31 جنوری سال 2018 – – بر اساس انتخاب تصادفی انجام می شود و از 13 مارچ سال 2018 – – تا سوم اپریل سال 2018 – – بر اساس اولویت مراجعه خواهد بود. مسابقات فوتبال جام جهانی 2018 روسیه از 24 جوزا با برگزاری مراسم افتتاحیه در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو آغاز می شود. خلیل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا