امنیت

باشند گان سمنگان در اعتراض به تبدیلی آمر امنیت این ولایت شاهراه مزار- سمنگان را بستند

ایبک /باختر/ 15/ سنبله
باشندگان سمنگان در اعتراض به تبدیلی آمر امنیت این ولایت شاهراه مزار- سمنگان را بستند.
ده ها تن از باشند گان ولایت سمنگان در شمال کشور در اعتراض به تبدیلی آمر امنیت قوماندانی امنیه این ولایت صبح امروز شاهراه مزارشریف – سمنگان را به روی ترافیک مسدود کردند.
محمد هاشم سروری عضو شورای ولایتی سمنگان تائید کرد که در پیوند به تبدیلی اسلام الدین آمر امنیت قوماندانی امنیه ، باشند گان این ولایت دست به اعتراض زده اند .
معترضان خواهان تقرری دو باره اسلام الدین به عنوان آمر امنیت قوماندانی امنیه سمنگان شده اند.
آنان میگویند، اسلام الدین آمر امنیت که حالا از وظیفه اش از این ولایت تبدیل شده از کارمندان دلسوز این ولایت است و تبدیلی وی جفا در حق مردم سمنگان است .
معترضان گفته اند، بزرگانی که در راس نظام قرار دارند بگذارند آدم های خدمت گذار وظیفه انجام دهند و از خویش خوری و گماشتن نزدیکان شان در ادارات دولتی سمنگان دست بردارند.
به گفته معترضان، اکنون یکی از نزدیکان قوماندان قول اردوی 207 پامیر به حیث امر امنیت قوماندانی امنیه این ولایت گماشته شده است.
چندی پیش اعضای شورای ولایتی سمنگان از تقرری نزدیکان شماری از افراد بلند پایه حکومتی در ادارات دولتی این ولایت انتقاد کرده بودند.
درهمین حال مقام های قوماندانی امنیه سمنگان از آغاز گفتگو با معترضان در مسیر شاهراه خبر داده گفتند که این مشکل به زودی حل خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا