جامعه

حل مشکل کمبود آب برخی از باشنده های مکروریانها مسوولیت کیست؟

کابل باختر/ 7/ اسد
باشنده های مکروریانها میگویند که هزاران خانواده درمکروریان ها به مشکل کمبود آب مواجه اند اما مسوولان ریاست تدویر مراقبت مکروریانها درقبال این مشکل حیاتی آنان بی تفاوت اند.
شماری از این باشنده های مکروریانها مدعی اند که از آغاز فصل گرما جریان آب در منازل چهارم ،پنجم و ششم بلاک های مکروریان ها قطع شده است و آنان باتحمل مشکلات زیاد آب مورد نیاز شان را فراهم میکنند.
مصطفی باشنده بلاک 104 مکروریان دوم گفت که درمنزل پنجم زیست میکنند و فشار آب آنقدر کم است که حتا تا منزل چهارم هم جریان ندارد.
او مسوولان ریاست تدویر مراقبت مکروریان ها را به بی تفاوتی دربرابر مشکلات باشنده های مکروریانها متهم کرد.
سید شاه حسین باشنده منزل ششم بلاک 139 مکروریان سوم نیز به آژانس باختر از مشکل کمبود آب در اپارتمان شان یاد کرد و از مسوولان خواست تا هرچه زودتر به رفع آن اقدام کنند.
همین گونه تعداد زیادی از باشنده های مکروریان بخصوص کسانی که از منازل چهارم ، پنج و شش بلاک ها زندگی میکنند از نبود آب در سیستم نل های شان شاکی اند و از مقامات مربوط خواستار رسیده گی به این معضل شدند.
خبرنگارآژانس باختر ، این مشکل حیاتی شهروندان را با دیپلوم انجنیر شفیع الله قیصاری رییس تدویر مراقبت مکروریان ها در میان گذاشت ، روی مشکل یاد شده مردم مکروریان ها را تائید کرد و بیان داشت که ریاست تدویر مراقبت مکروریانها درزمینه کدام مشکل تخنیکی ندارد فقط مشکل ماکمبود برق است و دستگاه های که آب را به سیستم مکروریان ها با فشار جریان میدهد ، برق با ولتاژ بلند نیاز دارد و درحالیکه ما برق کافی برای این امر در اختیار نداریم .
او گفت، چندین بار روی این نیازمندی با ریاست برق کابل کتبی درتماس شدیم اماتا کنون از جانب آن ریاست به این نیاز ،ریاست تدویر مراقبت مکروریان ها پاسخ ارائه نشده .
دراین حال محمد نسیم گنجی رییس برق کابل نیز تائید میکند که برق کافی درشبکه وجود ندارد و به نسبت کمبود ولتاژ برق نمیتوانند برق کافی به ریاست تدویر مراقبت مکروریان ها بدهند.
گنجی خاطر نشان کرد که ریاست برق کابل برای دسترسی برق ولتاژ بلند تر برای رفع این معضل مهم مکروریان نشینان تلاش میکند.
به هر صورت قسمیکه معلوم است آب یک عنصر مهم و حیاتی برای زندگی در اپارتمان های مکروریان است و اگر آب نباشد همه میدانند به سربردن درمکروریان مشقتبار است چنانکه اکنون شمار زیادی از خانواده های باشنده در مکروریان ها به این مشکل دچار اند . پس رسیدگی به این معضل بسیار حیاتی این شهروندان احساس مسوولیت و دلسوزی نسبت به مردم را می مطلبد .
بارها دیده شده که مسوولان برای گریز از زیر بار ملامتی در برابر مشکل مردم بهانه آورده اند و مسوولیت را بالای یکدیگر حواله کرده اند اما قسمیکه دیده میشود مشخص است پس نباید مسوولان بهانه آورند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا