جهان

سفرهای خارجی وزیران حکومت پاکستان محدود شد

اسلام آباد- ایرنا- 6 عقرب – باختر
بر اساس آخرین مصوبه کابینه فدرال پاکستان، وزیران کابینه، وزیر مشاور در امور کشور، مشاوران و دستیاران خاص صدراعظم ، تنها سه بار در طول سال می توانند به خارج از کشور سفر کنند.
به گزارش روز نامه  «نیوز» چا پ پاکستان، سفرهای خارجی وزیران و اعضای کابینه فدرال این کشور و استفاده آنان از طیاره  درجه یک محدود شده و تنها دو وزیر «امور خارجه و مالیه  » از مصوبه محدودیت سفر در سال مستثنی هستند.
همچنین بر اساس مصوبه کابینه فدرال پاکستان، استفاده از طیاره  با امکانات پروازدرجه 1 برای سفرهای خارجی صدراعظم ، اعضای کابینه، رئیس مجلس ملی و رئیس مجلس سنای پاکستان ممنوع شده وتنها رئیس جمهورپاکستان و رئیس قوه قضائیه پاکستان می توانند از امکانات پروازی درجه 1 استفاده کنند.
به گزارش آژانس باختر به نقل از ایرنا،پیشترفواد چودری وزیر اطلاع رسا نی و عضو  حزب تحریک انصا ف پا کستان  گفته بود که سبک زندگی شاهانه از بین سیاستمداران پاکستانی رخت برخواهد بست و آنها نیز مانند مردم عادی زندگی می کنند.
وی همچنین با انتقاد از عملکرد حزب مسلم لیگ شاخه نواز گفت که آنها در دوران حکومت خود به بهانه های مختلف موتر های لوکس خریداری کرده و هزینه آن را به مردم پاکستان تحمیل کردند وما  تلاش داریم تا این هزینه ها را به خزانه ملی برگردانیم.
چودری افزود:برای پرداخت بدهی های فراوان خارجی که داریم از تمام وزارتخانه ها خواسته ایم مخارج خود را به حداقل برسانند.
این سیاستمدار برجسته پاکستانی تاکید کرد:برای حل مشکلات اقتصادی کشور، بر اساس دستور 'عمران خان'، از پاکستانی های مقیم خارج کشور نیز کمک می گیریم.     آشنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا