سیاست

محمد محقق معاون ریاست اجرائیه : حکومت وحدت ملی ارادۀ قاطع برای تامین امنیت در سراسر کشور دارد

کابل 4 قوس باختر
سناتور حسیب الله کلیمزی وردک با جمعی از بزرگان، متنفذین و اعضای شورای ولایتی ولایت میدان وردک امروز با محمد محقق معاون ریاست اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان در کاخ شورای وزیران دیدارکردند.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان  به آژانس باختر،دیدار کنندگان در کنار حمایت از حکومت وحدت ملی برخی مشکلات مردم را مطرح کردند.
جنرال مظفرالدین به نمایندگی از مردم ولایت میدان گفت: نا امنی در این ولایت مشکل  اصلی است و با توجه به اینکه سه شاهراه مهم از ولایت میدان وردک می گذرد، امنیت در این ولایت نه تنها برای مردم میدان وردک بلکه برای تمامی شهروندان کشور مهم و حیاتی است.
او علاوه کرد که در سیزده سال گذشته نیز از سوی مردم میدان وردک پیشنهاد هایی برای تامین امنیت به حکومت گردیده بود اما متاسفانه چندان توجهی صورت نگرفت.
جنرال مظفرین الدین گفت: باشندگان این ولایت که از اقوام مختلف کشور می باشند، در هماهنگی کامل زندگی می کنند و ابراز امیدواری نمود که رهبران حکومت وحدت ملی در زمینه تامین امنیت ولایت میدان وردک توجه نموده و این مشکل را رفع سازند.
سپس سناتور حسیب الله کلیمزی وردک گفت: ولسوالی های ولایت میدان وردک در بندی خانه های طبیعت و نا امنی قرار دارند وبزرگان و مردم ولایت میدان وردک تعهد می سپاردند که در کنار حکومت وحدت ملی برای تامین امنیت کار نمایند و متقابلا از حکومت وحدت ملی نیز می خواهند که برای تامین امنیت این ولایت صادقانه تلاش کند.
وی علاوه نمود که مردم ولایت میدان وردک در بخش های صحی و معارف نیز با چالشهای روبرو اند؛ هیچ ولسوالی این ولایت دارای مرکز صحی نیست و مکاتب نیز از نبود اساتید مسلکی رنج می برند.
در مقابل محمد محقق معاون ریاست اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان ضمن قدردانی از بزرگان ولایت میدان وردک گفت که دهشت افگنی و تروریزم از مشکلات عمومی کشور است و حکومت وحدت ملی اراده قاطع برای زدودن نا امنی و تامین امنیت در سراسر کشور دارد.
معاون ریاست اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان تاکید کرد: مشکلات مردم ولایت میدان وردک را در نشست کابینه و شورای وزیران مطرح خواهد کرد.
وی علاوه نمود که در راستای روی دست گرفتن اقدامات قاطع برای تامین امنیت ولایت میدان وردک تلاش خواهد کرد.
محقق افزود: در راستای اصلاح آنانیکه نا امنی ایجاد می کنند کار شود و در صورتیکه این افراد قابل اصلاح نباشند، باید با آنان برخورد جدی و قاطع صورت گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا