جامعه

پيام تبريکی شورای سرتاسری علمای افغانستان به مناسبت ماه مبارک رمضان

کابل باختر5 جوزا
شورای سرتاسری علمای افغانسان فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به جلالتمآب رئیس جمهور، رئیس اجرائیه،منسوبان قوای ثلاثه دولت ، ملت مسلمان، متدین و مجاهد افغانستان  و کافه مسلمین جهان تبریک عرض می کند و از ملت مسلمان افغان تقاضا می نماید تا درین ماه مبارک  به  ادای عبادات فرضی و نفلی شان اهتمام خاص کنند و از کارهای بیهوده خود داری و حرمت این ماه پرمیمنت را حفظ نمایند.
شوری از تمام رسانه های تصویری، صوتی و چاپی کشور میخواهد تا درین ماه بطور خاص به نشرات خود توجه کنند و از پخش برنامه های غیر اسلامی و غیر اخلاقی اجتناب بورزند  و در خدمت نشر و پخش فضایل و احکام رمضان المبارک قرار داشته باشند.
همچنان از هموطنان  سرمایه دار و تجار ملی کشور تقاضا می نماید تا درین ماه مغفرت و رحمت دست هموطنان  بی بضاعت و غریب شان را بگیرند و با آنها مساعدت نمایند تا روزه داران غریب نیز بر سفره افطاری شان چیزی برای افطار داشته باشند.
شوری از اطراف درگیر جنگ تقاضامی نماید تا به حرمت این ماه بزرگ دست از جنگ بردارند و مشکلات شان را از طریق مذاکرات بین الافغانی حل نمایند و  بگذارند ملت مسلمان افغان نیز مانند سایر مسلمین جهان در فضای صلح و آرامی درین ماه پرعظمت به عبادات شان بپردازند زیرا جنگ جاری به نفع بیگانگان است و تنها قربانی آن ملت مظلوم افغان می باشد. ختم / سید حبیب

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا