سیاست

تخریب پروژه های عام المنفعه، دشمنی با مردم و دین است

کندز 11 حمل باختر
والی کندز می گوید که تخریب پروژه های عامل المنفعه، دشمنی با مردم است و این عمل خلاف ارزش های اسلامی و انسانی میباشد.
به گزارش خبرنگار محلی آژانس باختر، این مطلب را عبدالجبار نعیمی والی کندز در نشستی که به منظور مصئونیت پروژه های عام المنفعه و جلوگیری از غارت دارایی های عامه با اشتراک جنرال عبدالحمید حمیدی قومندان امنیه، جنرال سید امیرشاه سادات رییس امنیت ملی، وکلای شورای ولایتی، برخی از روسای ادارات دولتی و تعدادی از متنفذان آن ولایت برگزارشد، بیان کرد و گفت که تخریب پروژه های عام المنفعه در واقع دشمنی با مردم است و این عمل خلاف ارزش های اسلامی و انسانی میباشد.
والی کندز افزود که دراین اواخر مخالفان مسلح دولت دست به تخریب پروژه های مردمی می زنند و دارایی های عامه را نیز به غارت می برند که نیاز است تا مردم در کنار حکومت قرار گیرند، علیه آنان بایستند.
از سویی هم شرکت کنندگان در این نشست خواهان تامین مصوونیت بیشتر پروژه های مردمی شدند و افزودند که در این زمینه مردم با جدیت با دولت همکار میباشند. قابل ذکر است که مخالفان مسلح علاوه بر کشتن افراد ملکی، تخریب و از بین بردن مکاتب، مساجد، پل ها و پایه های برق وارداتی را در زون شمال شرق پیشه کرده اند که زیان آن بیشتر متوجه مردم می باشد چند روز قبل با منفجر ساختن پایه های برق و قطع لین ها، برق بخش هایی از ولایت های کابل، تخار، بغلان و پروان قطع شد و مردم با مشکل جدی مواجه شد. احمد نعیم (دوستی)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا