امنیت

مردم نیروهای امنیتی کشور را ستودند

کابل باختر 16 سرطان
شهروندان کابل از نیروهای امنیتی ودفاعی کشور به خاطر تامین امنیت شهر درایام عید سپاس گذاری می کنند.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر ، روز اول عید را شهروندان کابل با تدابیری شدید امنیتی که از طرف نیروهای  دفاعی وامنیتی کشور به خاطر آرامی مردم وبرگزاری مصئون ایام عید آغاز کردند .
آنها از تلاش های منسوبان نیروهای دفاعی وامنیتی کشور در سرکوب هراس افگنان وخنثی سازی  توطیه ودسایس تمجید کرده مطرح ساختند که مبارزات وقهرمانی های نیروهای امنیتی ودفاعی کشور درمیدان های نبرد با دشمن وخنثی سازی دسایس آنها قابل تمجید می باشد .
به هرصورت نیروهای امنیتی کشور درجاده وسرک ها حضور گسترده  داشتند وهرکدام  مواظب آن بودند تا نشود دشمن  زبون بازهم نیت کشتارمسلمانان را در  ایام عید داشته باشد.
سربازی درجاده پل محمود خان از اینکه پهره است وتلاشی می کند خوش است او می گوید : " ما تلاشی می کنیم ، امنیت می گریم تا مردم آرام باشند ".
یعنی برای اوتامین امنیت مردم عید است به هر صورت اگر شماری از این دلیرمردان درجاده ها ریخته اند.
تعداد بیشتری دیگر آنها در دشت ها وکوهپایه های این کشور سینه درسنگ، ریگ و دشت می ساید وچون دژ استوار در برابر اهمریمن ایستاده  اند ومی رزمند.
شاه محمد مردسالخورده که از تلخی ها وشیرینی های ایام داستان های دارد میگوید :"  دفاع از وطن دین است در زمانش خوب دفاع کرده ایم ، حالا از جوانان کشور می خواهیم  که نگذارند دشمن کامیاب شود " .
او از احضارات نیروهای امنیتی وتدابیر آنها  ستوده گفت : " ما درخانه های خود عید می کنیم ، اگر این شیرمردان نبودند عید ما هم عید نمی بود ."
اما سیف الدین  شهروند دیگر می گوید کاش هر روز عید باشد تا مردم مصئون وآرام باشند .
اما نورالله می گوید که اگر جنگ ونارامی و توطیه ودسیسه نمی بود امروز اصلاً نیازی وجود نمی داشت که سربازان درجاده ها زیرتابش آفتاب گزمه وپهره کنند.
به هر صورت شهروندان کابل آسودگی وآرامش شان حاصل  بازوان توانای فرزندان صدیق این وطن می دانند واز مسئولان خواستند که خانواده های سربازان وافسران شهید را فراموش نکنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا