سیاست

نشست مشورتی با رهبران و بزرگان جهادی و سیاسی کشور برگزار گردید

کابل ۲ عقرب باختر
به سلسلۀ نشست های مشورتی با رهبران و بزرگان سیاسی و جهادی در مورد مسایل ملی کشور، شام روز گذشته نشست مشورتی در ارگ دایر گردید.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در این نشست که شماری از رهبران و بزرگان سیاسی و جهادی حضور داشتند، روی اوضاع جاری کشور، مسایل منطقه یی، اصلاحات در بخش های مختلف، سفر وزیر امور خارجه امریکا به افغانستان و سفر رئیس جمهور غنی به هند بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
رئیس جمهور گفت که بر اساس جلسه گذشته و پیشنهادات شما، مذاکرات دولت با دولت را با جانب پاکستان آغاز کردیم و امیدواریم در پالیسی پاکستان تغیر به وجود آید.
رئیس جمهور غنی در مورد سفرش به هند، گفت که هدف این سفر گسترش اجماع و همکاری منطقه یی است تا مناسبات همه جانبه در تمام عرصه ها میان افغانستان و هند و کشورهای منطقه بیشتر از پیش تحکیم یابد.
داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه در این نشست، بر استفادۀ موثر از فرصت های ایجاد شده و همچنان اتحاد و اتفاق قشر سیاسی برای حل مشکلات و بیرون رفت از بحران های چند دهه اخیر، تاکید کرده گفت که بخاطر حل مشکلات باید تدابیر و کار مشترک صورت گیرد.
در مقابل، رهبران و بزرگان سیاسی و جهادی کشور از رئیس جمهور بخاطر مشورت با آنان در مسایل مهم ملی کشور تشکر کردند و اقدامات و تلاش های رهبری حکومت وحدت ملی را در راستای برقراری صلح و ثبات، اصلاحات، رشد اقتصادی و رفاه مردم مورد ستایش قرار دادند.
آنان ضمن اینکه بر تداوم نشست های مشورتی تاکید کردند، خاطرنشان نمودند که آمادۀ هرگونه همکاری با حکومت می باشند.احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا