اخباراقتصاد

سرپرست د افغانستان بانک: دروازه های این بانک همواره بر روی مسوولان بانکهای تجارتی باز است

کابل /7 سنبله/ باختر

سرپرست د افغانستان بانک امروز در نشست با مسوولان بانک های تجارتی گفت: دروازه های این بانک همواره بر روی مسوولان بانک های تجارتی باز است.

دفتر مطبوعاتی د افغانستان بانک با نشر خبر نامه یی گفته است :ملا عبدالقاهر ( محمد ادریس) سرپرست ریاست د افغانستان بانک در نشست  با مسوولان  بانک های تجارتی از  آغاز فعالیت های بانکی، امنیت بانکها و دریافت راه هاي حل برای بیرون رفت از مشکلات اطمينان داد و گفت: در این مورد با  بانک های تجارتی همکاری می کنیم.

سرپرست ریاست د افغانستان بانک گفت که دروازه های این بانک همواره بر روی مسوولان بانک های تجارتی باز است.او در این نشست یاد آور شد :مکتوبی که د افغانستان بانک به اتحادیه بانک های افغانستان ارسال کرده است، موقتی است و به گونه تدریجی بانک ها فعالیتهای نارمل خود را آغاز خواهند کرد. قابل ذکر است که در مکتوب متذکره از بانک ها خواسته شده است که مشتریان می توانند هفته یکبار ۲۰۰ دالر امریکایی و یا هم ۲۰ هزار افغانی را به مشتریان خود پرداخت کنند.

در این نشست  مسوولان اتحادیه بانکهای افغانستان، نمایندگان بانکهای تجارتی مسولین نوی کابل بانک، بانک ملی افغان، غضنفر بانک، پشتنی بانک، بانک بین المللی افغانستان، عزیزی بانک، میوند بانک، افغان یونایتد بانک، بانک اسلامی افغانستان، بانک الفلاح، بانک قرضه های کوچک افغانستان و بانک نشنل پاکستان اشتراک داشتند.بهزا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا