امنیت

مردم به نیروهای دفاعی وامنیتی کشور به عنوان حافظان استقلال وتمامیت اراضی کشور می نگرند

کابل باختر 31 ا سد
نیروهای که سینه در دل داغ سنگر ها می سایند  اما از  مردم  " ثبات ، صلح وآرامی آنها دفاع می  کنند .
گزارشگر آژانس باختر می نگارد: این دگر لازم به تذکار ندارد که  اثرات نامیمون  جنگ ونا امنی در برخی از ولایت های کشور محسوس وملموس است واین هم لازم  به تذکار ندارد که در جبهه جنگ درهرگوشه ای نارام این سرزمین مد افعان  حق  غنوده  اند وسینه در دل داغ سنگر ها می سایند تا توطیه ها ودسایس دشمنان  مردم افغانستان را خنثی کنند.
تجارب جنگ  ها با طالبان  وسیاست فتنه ای را که  حلقه های  خاص درمنطقه د نبال می کند  که به نام  داعش وطالبان مجریان  این جنگ ناتمام  درپی جنگ فرسایشی اند .
پاسخ به اینگونه جنگ،   نیازمند  ضرباتی کوبنده  ای می باشد که ازطرف نیروهای  امنیتی ودفاعی کشور به لانه های آنها واردگردد.
دشمن  مکار است و رهبران  مکارتر دارند  ، آنها  میکوشند  با استفاده از هر امکان  درنا امن  سازی  گوشه و کنار این سرزمین استفاده کنند .
اما فقط زمانی  می شود بر این توطیه  پاسخ مثبت داد که مردم  نگذارند  دشمن  درخانه وقریه آنان بخزد وفرصت چنان  مساعد گردد که آنها مردم را درجنگ  با نیروهای دفاعی وامنیتی کشور  سپر سازند .
نیروهای دفاعی وامنیتی کشور  به خاطر  فرار از قتل ومرگ ومیر مردم از ولسوالی خان آباد عقب امدند  دشمن با دیده درایی طبل پیروزی کوفت به آزار و اذیت مردم شروع کرد نیروهای امنیتی  ودفاعی کشور دوباره منسجم شدند  وایادی  بیگانه  گان را از ولسوالی خان آباد بیرون کردند .
ملت افغانستان همیشه  مرهون فداکاری  فرزندانی می باشد که سینه  در برابر دشمن مردم سپر می کنند ونمی گذارند  آنها به اهداف  ضد ملی  ومردمی شان برسند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا