سیاست

قانونپوه سرور دانش : در حکومت وحدت ملی بنابر این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود

کابل باختر 17 حمل
شماری از بزرگان، علماء و متنفذان ولایت نورستان، امروز  با قانونپوه سرور دانش معاون رییس جمهور دیدار کرده و در مورد خواسته ها و مطالبات باشندگان آن ولایت توضیح دادند.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در این دیدار که یک تن از سناتوران ولایت نورستان نیز حضور داشت، دیدار کنندگان مشکلات محیطی چون عدم توجه به معارف، نبود راه های مواصلاتی، کمبود مکاتب و نبود مراکز صحی در ولایت نورستان را از مشکلات جدی مردم آن ولایت برشمردند.
بزرگان ولایت نورستان با ابراز نگرانی از افزایش نا امنی ها در آن ولایت و کمبود نیروهای پولیس، برتوجه ویژه حکومت وحدت ملی در امر رسیدگی به خواسته و نیازمندی های مردم نورستان تأکید ورزیدند.
سپس قانونپوه دانش معاون رییس جمهور ، اظهار داشت که در جریان مشکلات و نیازمندی های مردم آن ولایت قرار داشته و خواسته های آنان را برحق می داند.
معاون رییس جمهور با اذعان به اینکه ولایت نورستان یکی از ولایات محروم کشور است، برتحقق خواسته های دیدار کنندگان در بخش های مختلف تأکید ورزیده گفت: در حکومت وحدت ملی بنابر این است که به مناطق محروم و انکشاف نیافته، بیشتر توجه شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا