آموزش

سرپرست وزارت معارف: معارف باکیفیت و معیاری نیازمند اصلاحات جدی وعملی است

کابل/ 20 اسد/ باختر
رنگینه حمیدی، سرپرست وزارت معارف، امروزبا شماری از نمایندگان نیمروز در شورای ملی و لویه جرگه مشورتی صلح ، در کابل دیدار کرد.
به گزارش آژانس باختر؛ دراین دیدارنمایندگان مردم نیمروزبا صحبت در مورد پیشرفت‌ها و چالش‌های معارف، چگونگی وضعیت تعلیم و تربیه آن ولایت را ، از جمله کمبود کتاب‌های درسی، استخدام و ارتقای ظرفیت معلمان به منظور بهبود کیفیت تعلیم و تربیه و مشکلات آب آشامیدنی صحی را با سرپرست وزارت معارف شریک کردند و خواستار حل این مشکلات شدند.
سرپرست وزارت معارف، با سپاس‌گزاری از حضور نمایند‌گان نیمروز، وعده کرد که با توجه به امکانات، تلاش می کند که به تمام چالش‌های یاد شده عرصه معارف آن ولایت به اسرع وقت رسیدگی صورت گیرد.
همچنان سرپرست وزارت معارف از آغاز اصلاحات اساسی و مسلکی در وزارت معارف خبر داده و گفت که تلاش می‌کند تا با عملی شدن برنامه‌های اصلاحی، زمینه‌های مناسب فراگیری تعلیم و تربیه باکیفیت و معیاری برای همه و به ویژه برای باشندگان مناطق محروم کشور،  فراهم شود.
وی از نمایندگان نیمروز خواست که در زمینه‌ آگاهی‌دهی، ذهنیت سازی و نظارت در بخش آموزش و پرورش، با وزارت معارف بیشتر از پیش همکاری کنند.
احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا