جهان

قوای هوایی هند مانور اجرا کرد

 

دهلی جدید – آژانس خبری دولتی ایران– 27 حمل – باختر

منابع نیروی هوایی هند در ارزیابی از آزمایش هوایی سه هفته ای خود اعلام کردند که این نیروها از توانایی لازم برای مقابله با حمله همزمان چین و پاکستان به هند برخوردار می باشند.

نیروی هوایی هند اخیرا" توانایی خود را با توجه به امکان حمله همزمان چین و پاکستان بر هندوستان بازسازی کرده است.

قوماندانان نیروی هوایی هند پس از ارزیابی تمرین هاي هوایی سه هفته ای این کشورگفتند که این توانایی ها برای اولین بار در طول آزمایش با شرکت بیش از 400 فروند طیاره جنگی با موفقیت تمام آزمایش شد.

خبرگزاری دولتی هند پی.تی.آی ،امروز طی گزارشی در این خصوص گفت: نیروی هوایی هند در این آزمایش که در بیست و هشتم ماه حوت آغاز شد وضعیتی را تمرین کرد که در این وضعیت فرضی هند به طور همزمان از سوی چین و پاکستان مورد حمله قرار گرفته است.

تمامي طیاره های نیروی هوایی هند از جمله سوخو- 30 ام.کی.آی.، میراژ2000، جاگوار، میگ 29، میگ 27 و میگ 21 در این آزمایش شرکت کردند.
مسوولان برگزاری این آزمایش گفتند که نیروی هوایی هند تعداد کافی از هواپیماهای خود را در جبهه غربی حفط و بخش اعظم آنها را از جمله هواپیماهای سوخت رسان هوایی را به جبهه شرقی منتقل کرد.
همه پایگاههای هوایی در شمال شرقی هند فعال شده و نیروهای لازم در آنها برای اداره عملیات همه جت های جنگی و طیاره های ترانسپورتی مستقر بودند.
طبق این گزارش ، این اولین باريست که نیروی هوایی هند تمرینی را برای آزمایش توانایی خود برای مقابله با حمله فرضی همزمان چین و پاکستان انجام می دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا