سیاست

مردم : بهای مناسب رای اعتماد نماینده های ولسی جرگه خدمت به مردم است

کابل باختر 3 دلو
مردم از اعضای ولسی جرگه می خواهند تا در برابر رای اعتماد شان از نامزد وزرای جدید برای خدمت گزاری به مردم وکشور تعهد قوی بگیرند.
این شهروندان از تلاش های اعضای ولسی جرگه برای گزینش افراد صادق وکارفهم درپست های وزارت خانه ها حمایت کردند و از آنان خواستند تا در این زمینه از دقت لازم کار بگیرند .
این شهروندان مدعی اند که بهای مناسب رای اعتماد نماینده های ولسی جرگه، خدمت به مردم است و وزرای جدید باید این بها را از طریق  خدمت گزاری به مردم  وکشور بپردازند .
عبدالفتاح که با افزار نجاری درمیان ده ها  کسبه کار  دیگر  درکوته سنگی انتظار  دریافت کار  روزمره را می کشید به خبرنگار آژانس باختر  گفت: باید نماینده های ما در ولسی جرگه شورای ملی از نامزدی که درپست وزارت کار به رای آنان  نیاز دارد ، تعهد قوی بگیرند که وی  ایجاد فرصت های کاری را دراولویت قرار بدهد تا ده ها هزار کارگر بیکار درکشور مشغول کار شوند.
منیر احمد  شهروند دیگر از نماینده های  مردم در ولسی  جرگه خواست تا در گزینش نامزد وزرأ از دقت کامل کار بگیرند واز نامزد وزیر معارف  بخواهند تا فرصت بهتر آموزش را برای فرزندان کشور فراهم کند ونیز  کیفیت درسی را در مکاتب دولتی  وخصوصی در برتری کارها قرار بدهد.
مرضیه خانمی که مدعی است در سیزده سال گذشته دربخش صحت نسبت به کار های  عملی  بیشتر  حرف زده شده، ازولسی جرگه خواست  تا از وزیر  جدید صحت عامه  بخواهد  که زمینه درمان بیماری های  دشوار  را نیزدرکشورفراهم کند ویا بخاطر  این هدف  کار نخستین را آغاز گر شود تا باشد درآینده نزدیک هموطنان نیازمند، بخاطر  درمان  بیماری  به بیرون از کشور سرگردان نشوند.
خانم مرضیه مدعی شد که بهای مناسب  در برابر رای اعتماد نماینده های ولسی جرگه ، خدمت به مردم است و وزرای جدید باید این بها را از طریق  خدمت  گزاری  به مردم  وکشور بپردازند.
به همین گونه شمار زیادی ازشهروندان کابل درتماس  با خبرنگار  آژانس باختر از اعضای ولسی جرگه خواستند تا به افرادی که نسبت به کشور  ومردم  دلسوز ومتعهد اند، رای اعتماد بدهند.
این شهروندان خواستار ایجاد کارهای زیربنایی در بخش های انرژی  وبرق، زراعت  ومالداری، غنامندی فرهنگ وبخش سیاحتی، تقویت هرچه بیشتر آزادی بیان، استخراج معادن برای رشد اقتصاد کشور، انکشاف  متوازن در روستاها، تامین امنیت وصلح  پایدارتقویت نهادهای  دفاعی  وامنیتی ونیز ایجاد بیشتر زمینه تحصیلات عالی برای جوانان کشور شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا