سیاست

محمد اشرف غنی رئیس جمهور با داوود نورزی رئیس پیشین ریاست عمومی ادارۀ امور طی یک مراسمی خداحافظی کرد

 کابل 12 ثور باختر
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان عصر امروز طی مراسمی با داوود نورزی رئیس پیشین ریاست عمومی ادارۀ امور خدا حافظی کرد.
به اساس معلومات  دفترمطبوعاتی  ریاست جمهوری  به آژانس باختر، در این مراسم که در قصر چهارچنار ارگ برگزار گردید، اسدالله غضنفر مشاور فرهنگی رئیس جمهور، فرمان رئیس جمهور کشور را در خصوص تفویض نشان علامه سیدجمال الدین افغان به منظور تقدیر از خدمات و کارکردهای داوود نورزی، قرائت نمود.
سپس رئیس جمهور غنی صحبت کرد و ضمن ستایش از خدمات داوود نورزی در ریاست عمومی اداره امور، گفت که ابتدا همه به این باور بودند که در افغانستان سیستم های جدید نتیجه نمی دهد، مگر شما این مفکوره را نادرست ثابت کردید و برای این اداره، سیستم، مفکوره و تیم فعال جدید را که از تمام کشور نمایندگی می کند، معرفی کردید.
رئیس جمهور غنی برای داوود نورزی در وظایف آینده اش آرزوی موفقیت کرد و خطاب به وی گفت که وظیفه شما به پایان نرسیده است و از این پس با شریک نمودن طرح های اقتصادی تان، با حکومت همکاری کنید.
بعداً داوود نورزی طی صحبتی از اعتماد و باور رئیس جمهور تشکر نموده، گفت که سیستم و تیم کاری را که تحت عنوان تسک منجمنت ایجاد کرده ام، این فایده را دارد که بعد از من هر کسی بیاید، می تواند امور را مانند سابق به گونۀ آسان به پیش ببرد.
در این مراسم نصرت الله رضا به نمایندگی از انجمن فارغان فولبرایت، شعیب تیموری معین اداری ریاست عمومی ادارۀ امور و فرح شجاع و میاگل وثیق کارمندان این اداره صحبت کردند و فعالیت ها، رهبری، مدیریت و توجه داوود نورزی را به نسل جوان مورد ستایش قرار دادند. ماری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا