جامعه

ادارۀ ملی امور دوایی ومحصولات طبی ، معینیت امور جوانان را همکاری میکند

کابل باختر/ 7/ سنبله
تفاهمنامه همکاری میان معینیت امور جوانان وزارت اطلاعات وفرهنگ و اداره ملی امور دوایی و محصولات طبی وزارت صحت عامه امروز به امضاء رسید.
برمبنای این تفاهمنامه ادارۀ یاد شده یکصدو بیست وپنج جوان رضا کار را درمرکز و ولایت های بلخ ، قندهار، ننگرهار و هرات شیوه های شناسایی ادویه با کیفیت، دارای معیاد و طرزاستفاده آنرا آموزش میدهد تا این جوانان با استفاده از شبکه های اجتماعی، رسانه ها و سایر امکانات دست داشته موضوعات یاد شده را به مردم آگاهی بدهند.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر ، این تفاهمنامه توسط داکتر کمال سادات معین امور جوانان وزارت اطلاعات وفرهنگ و داکتر نورشاه کامه وال رییس عمومی اداره امور دوایی و محصولات طبی وزارت صحت عامه به امضاء رسید.
داکتر کمال سادات پس از امضای این تفاهمنامه گفت که معینیت امورجوانان قراراست یکصدو بیست و پنج تن از جوانان رضا کار از مرکز و ولایات به اداره ملی امور دوایی و محصولات طبی معرفی کند تا از آنچه در مورد دوا و محصولات طبی با کیفیت لازم است آگاه شوند ، تا آنان به مردم تفهیم نمایند .
داکتر سادات گفت که این جوانان مسوولیت مهم درقبال مردم را بدوش میگیرند و باید دراین زمینه مساعی به خرچ بدهند تا مردم با دواهای طبی با کیفیت آشنایی حاصل کنند.
همچنان داکتر نورشاه کامه وال رییس عمومی اداره ملی امور دوایی و محصولات طبی وزارت صحت گفت که این اداره مسوولیت تامین ادویه مصوون و با کیفیت به مردم را دارد و هدف این تفاهمنامه بلند بردن سطح آگاهی جوانان و همه مردم دررابطه با ادویه با کیفیت و مصوون است .
او متعهد شد تا دربلند بردن سطح آگاهی جوانان از هیچ نوع همکاری دریغ نکند . 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا