۱۰۰ روز

بیشتر از هفتاد درصد نامزدان شوراهای ولایتی را جوانان تشکیل میدهند

کابل باختر 22حوت
درمیان عکس های نامزدان شوراهای ولایتی بیشتر جوانان به ملاحظه می رسند.
چنین پنداشته می شود که اینبار بیشتر جوانان علاقمند شده اند تا در این کارزار انتخاباتی شرکت نمایند واز طریق حاصل کردن عضویت شوراهای ولایتی مصدر خدمت به مردم وکشورشوند.
شیرمحمد استوار یکی از نامزدان شورای ولایتی کابل به خبرنگار آژانس باختر گفت خود را نامزد درانتخابات شورای  ولایتی کرده تا اگر بتواند با رای مردم  به شورای ولایتی کابل راه یابد وبرنامه ها وسوژه های خودش را از آن طریق برای حل مشکلات مردم به ادارات مربوط حکومتی ارایه نماید.
او نیز تائید کرد که این بار جوانان حضور گسترده ای دراین کارزار انتخاباتی دارند.
حیات الله بخشی جوان دیگر ویکی از  نامزدان شورای ولایتی کابل به آژانس باختر گفت، جوانان ازنظر جسمی و فکری نیروی  توانمند اند و میتوانند ازآدرس شوراهای ولایتی بهتر به مشکلات مردم رسیده گی و در زمینه سوژه های قابل عملی را به مسوولان حکومتی بدهند.
نجیم الله ملک زاده نامزد دیگر شورای ولایتی کابل که سی سال عمر دارد به این باور است که حضور جوانان درشوراهای ولایتی ،شوراهای یادشده راتوانمند می سازد واگر چنانی که بیشتر جوانان در کارزار انتخاباتی شوراهای ولایتی موفق شوند ،بدون شک کارهای بهتر وسوژه های جامع تری برای رسیده گی به مشکلات مردم به مسوولان امور دولتی ارایه خواهد شد ونیزروند حل مشکلات وفراهم آوری تسهیلات برای مردم پیگیری می گردد.
پروفیسور داکتر نجیب الله امرخیل کارشناس مسایل سیاسی این اقدام جوانان را به فالی نیک می گیرد ومی گوید شرکت گسترده جوانان درپیکار های انتخاباتی برای رسیدن به عضویت شوراهای ولایتی  درکشور مبین این حقیقت است که جوانان بیشتر به مسایل سیاسی  کشور خود علاقه مند شده اند ومی خواهند تا پا درعرصه سیاست گذارند ومصدر خدمت به مردم وکشورشوند.
اوگفت هر قدریکه جوانان ما آگاهی  سیاسی  دریابند به سود حال وآینده کشور ما تمام  می شو د .
این آگاه سیاسی بیان کرد که بیشتر از هفتاد تن از نامزدان شوراهای ولایتی درکشور را جوانان تشکیل داده اند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا