سیاست

فرامرز تمنا خواستار اعلام نتایج انتخابات قبل از زمان معین آن است

کابل/ ۸  میزان /باختر
دسته انتخاباتی تدبیر و توسعه که داکتر فرامرز تمنا آن را رهبری می کند خواستار اعلام زود هنگام نتایج انتخابات شده است.
به گزارش آژانس باختر:دسته انتخاباتی تدبیر و توسعه اعلام زود هنگام نتایج  انتخابات را٬راه مناسب برای جلوگیری از تقلب در انتخابات می داند.
این دسته انتخاباتی امروز با نشر اعلامیه یی گفته است :مردم با توجه به کم بودن شمار رای دهندگان در انتخابات ششم میزان، منتظر اعلام «زودهنگام» نتایج شفاف و به دور از جعل و تقلب این انتخابات هستند.
داکتر تمنا رهبر دسته انتخاباتی تدبیر و توسعه گفته است که اگر نتایج انتخابات شفاف و مشهود باشد نتایج آن را خواهد پذیرفت او همچنان از نامزدان دیگر خواسته است در صورتی که نتایج این انتخابات عادلانه باشد ٬آن را قبول کنند  ودر کنار تیم پیروز قرار گیرند.
داکتر فرامرز تمنا در حالی بر اعلام زود هنگام نتایج انتخابات در کشور تاکید دارد٬  که از برگزاری انتخابات هنوز چهل و هشت سپری هم نشده است وبررسی ادعای مطرح شده در باره تخطی های انتخاباتی هم٬ چهل و هشت ساعت بعد از ختم رای دهی آغاز می شود.
در حال حاضر کمیسیون مستقل انتخابات مصروف  جمع آوری ارقام آرای مراکز رای دهی است و قراراست تا اواخر امروز سطح مشارکت مردم در انتخابات اعلام شود.
کمیسیون مستقل انتخابات گفته است نتایج ابتدایی انتخابات به تاریخ ۲۷ میزان و نتایج نهایی به تاریخ شانزده عقرب اعلام خواهد شد. صائم                                                                                      

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا