سیاست

پیام ستر جنرال عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری به خاطر شهادت و زخمی شدن هموطنان در ولسوالی المار

کابل 31 سرطان باختر
امروز نیز دشمنان مردم افغانستان در گوشه و کنار کشور دست های ناپاک شان را با خون انسان های بیگناه آلودند که درد بار و خونین ترین آن ها شهادت حدود بیست تن از هموطنان ما در اثر یک حمله انتحاری در بازار ولسوالی المار ولایت فاریاب بود:
به این مناسبت مراتب تسلیت و اندوه عمیق خود را برای همه خانواده های شهدای راه حراست از کشور ابراز داشته و برای شهدا بهشت برین و برای خانواده ها و دوستان شان صبر جمیل مسئلت می دارم.
از خداوند منان برای آنانی که در این رخداد ها جراحت برداشته اند، تندرستی و سلامتی عاجل می خواهم.
میدانم که نیرو های شجاع و توانمند امنیتی ما بیش از هر زمان دیگر با حمایت مردم افغانستان مستقلانه می کوشند تا برای هموطنان شان در سراسر کشور امنیت و ثبات را تأمین کنند تا آنها بتوانند زند گی آرام و بی دردسری داشته باشند.
مردم افغانستان خود گذری و ایثار نیرو های امنیتی خویش را از یاد نبرده و از آن ها بخاطر تلاش و کوشش برای برقراری صلح و امنیت کشور، حمایت و سپاسگذاری می کنند.
دشمنان مردم افغانستان خود میدانند که با ترور و دهشت نمی توانند در راه رشد و پیشرفت ما موانع ایجاد کنند. ما با برداشتن هر گونه موانع از سر راه به راه خود همچنان ادامه میدهیم و طرفدار صلح و آرامش در کشور بوده و در این راستا تلاش می کنیم.
یک بار دیگر به روح شهدای آزاده کشور اتحاف دعا نموده برای خانواده های قربانیان رخداد های امروز صبر و شکیبایی آرزو می کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا