امنیت

در فراه چه اتفاق افتاد؟

 

 

آن ها یک ماموریت داشتند؛ قتل عام!

كابل 19 حمل باختر

مهاجمان رعایت هیچ چیزی را نکردند. هر کسی که جلو چشم شان ‌آمد، به رگبار بستند. برای آنها نظامی،غیرنظامی، زن، مرد یا کودک فرقی نمی‌کرد. آنها یک ماموریت داشتند، قتل عام جمله های بالا بخشی از گفته های یکی از زخمیان رویداد تروریستی در ولایت فراه است که در یکی از سایت های خبری از وی نقل شده است. این زخمی کسی است که تروریستان به دفتر کارش در سارنوالی ولایت فراه داخل شده و او را هدف شلیک گلوله قرار داده اند اما او پس از زخمی شدن طوری وانمود کرده که مرده است.

در حمله ء تروریستی به سارنوالی ولایت فراه که به روزچهار شنبه14 حمل به وقوع پیوست، شماري از هموطنان عزیز ما شهید و بیش از ۱۰۰تن ديگر شان زخمی شدند.

گسترده گی خشونت در این حمله ی تروریستی به حدی بود که ازروی بسیاری از اهداف شوم،     ضد مردمی، ضد انسانی و ضد اسلامی طالبان تروریست ودیگر گروه های هراس افگن پرده برداشت.

طالبان تروریست و دیگر گروه های تروریستی و هراس افگن که فکر می کنند با "پوشش دینی" اعمال ضد انسانی شان را توجيه می دهند، قلب های مردم شریف و متدین افغانستان را به دست گرفته اند، دروحشت و دهشتی که در حمله به سارنوالی ولایت فراه به کار بردند، نشان دادند که تا چه اندازه در کشتن مردم بی دفاع بی باکند و این که تا چه اندازه "ادعای پشتیبانی مردم از این گروه ها و گروهکها" بی بنیاد و غیر منطقی است.

این حمله یي تروریستی وحشتناک که می توان آن را "نسل کشی" قرن بیست و یک توصیف کرد، هرچند بامحکومیت گسترده رو برو شد، اما در مقایسه با میزان وحشت و دهشتی که در این حمله ازسوی تروریستان به کار برده شد، می توان گفت صرف محکومیت آن که بیشترینه در سطح صدوریک اعلامیه مطبوعاتی خلاصه می شود، بسنده نیست و ایجاب واکنش های جدی ای را میکند.
تروریستانی که به سارنوالی ولایت فراه وادارات ديگر در آن شهر حمله کردند، زبونانه شکست خوردند وسرافگنده و شرم سار به جنهم رفتند.

به کسی پوشیده نیست که طالبان تروریست و دیگر گروه های تروریستي و هراس افگن که با حمایت همه جانبهء سازمان های استخباراتی منطقه، به اهداف نظامی و غیر نظامی در مناطق مختلف افغانستان حملات پی هم و سازمان یافته یی را طراحی می کنند، و به تعبیر دیگر هر روز به نحوی از انحا با مردم افغانستان اعلام جنگ می کنند، در دست یابی به اهداف شوم شان ناکام بوده و با توانایی ای که نیروهای امنیتی کشور به دست آورده اند هر روز بیش تر از پیش ناکام تر می شوند و مردم عزیز وشریف افغانستان در می یابند که کی ها دشمنان قسم خوردهء این مرز وبوم اند و ازکجاها سازماندهی و حمایت می شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا