جامعه

احمد ضیاء مسعود برای 750 طفل پرورشگاه بوت و لباس کمک کرد

کابل باختر 21 سنبله
احمد ضیاء مسعود نماینده فوق العاده رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومت داری خوب، در محفل بزرگداشت از چهاردهمین سالروز شهادت قهرمان ملی کشور شهید احمد شاه مسعود به چندین پرورشگاه بوت، لباس و قرطاسیه کمک کرد.
در این محفل نسرین اوریاخیل وزیر کار،امور اجتماعی شهدا و معلولین نیز حضور داشت.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی نماینده فوق العاده رییس جمهور به آژانس باختر، وزیر کار و امور اجتماعی گفت: یک صدو بیست هزار طفل بی سر پناه و دور از آغوش والدین در کشور داریم اگر این ها درست تعلیم و تربیه شوند، در آینده بزرگترین سرمایه بشری کشور می باشند. وی بیان داشت: اطفال یتیم بیشتر ورثه شهدا هستند و شهدا بالای تمام ملت حق دارند .این رسالت همه ما است تا در حفاظت و سرپرسی اطفال یتیم و کمک به پرورشگاه ها سهم خویش را داشته باشیم . احمد ضیاء مسعود ، با اتحاف دعا به روح شهدای گلگون کفن کشور بیان داشت: شما فرزندان واقعی این سرزمین هستید، وی اطفال یتیم در پرورشگاه ها را به آموزش و پیروی از آرمانهای پدران شان تشویق کرد.
وی بیان داشت: قهرمانان کسانی هستند که تسلیم هیچ زورگویی نمی شوند و در دفاع از آزادی، حاکمیت ملی، استقلال کشور شان مبارزه حق طلبانه و عدالت خواهانه را انجام میدهند.
نماینده فوق العاده رییس جمهور بیان داشت: شما میتوانید از روش و گفتار های شهید احمد شاه مسعود قهرمان ملی کشور که یکی از شخصیت های تاثیر گذار قرن پسین هست الگو بگیرید. وی ادامه داد: میخواهم چند خصلت ویژه قهرمان ملی کشور را بیان دارم، قهرمان ملی اهل جماعت و نماز بود و کوشش می کرد تا دروغ نگوید . سلوک و اخلاق وی در همه ابعاد زنده گی بی نظیر بود. وی هیچگاه مظلوم قرار نگرفت و به هیچ کسی ظلم روا نداشت.
نماینده فوق العاده رییس جمهور بیان داشت: شما میتوانید در آینده رهبران مهم این کشور باشید و به جامعه تان مصدر خدمت شوید.
در اخیرنماینده فوق العاده رئیس جمهور ، برای 750 طفل پرورشگاه لباس ، بوت و قرطاسیه کمک کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا