سیاست

والی کابل: به هیچکس اجازه قانون شکنی داده نخواهد شد

9 سرطان 1397 کابل باختر
محمد یعقوب حیدری والی کابل امروز در سومین نشست هماهنگی ولایت کابل گفت که پس از این به هیچکس اجازه داده نخواهد شد که مانع تطبیق قانون شود.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، در این نشست که از سوی اداره ولایت کابل به هدف تحکیم هماهنگی بیشتر میان اداره های ملکی و نظامی در ولسوالی شکردره تدویر یافت، محمد یعقوب حیدری تصریح کرد: “اداره ولایت کابل از 10 ماه به اینسو در صدد گسترش روابط و تحکیم بیشتر هماهنگی ها میان اداره های ملکی و نظامی است تا به مشکلات پایتخت نشینان در عرصه های مختلف توجه شود و از قانون شکنی و زورگویی ها جلوگیری به عمل آید و نیز چالش ها در ارائه خدمات اداره های ملکی و نظامی که ناشی از عدم هماهنگی میان آنهاست مرفوع گردد”.
وی علاوه کرد که اداره ولایت کابل باید در هماهنگی و تفاهم با اداره های ذیربط و با اشتراک مساعی پس از این نمونهء خوب تامین عدالت، تطبیق قانون، مبارزه علیه زورگویی و قانون شکنی، تامین امنیت و دیگر نیازهای جامعه انسانی باشد.
والی کابل افزود که تطبیق برنامه های اداره ولایت کابل سبب شده است تا در عرصه های گوناگون اجتماعی چون صحت، معارف، زراعت و سایر بخش ها پیشرفت قابل ملاحظه ای رونما گردد و عنقریب ولایت کابل به یک ساختار واحد، حکومت مقتدر و تغییرات چشمگیر دست خواهد یافت.
سترجنرال مراد علی مراد رئیس گارنیزیون کابل نیز صحبت کرد و گفت که کابل باید بیش از هر ولایت دیگر مورد توجه  قرار گیرد و باشنده های آن نیز از هر لحاظ باید با آسودگی و آرامش خاطر زندگی کنند.
وی همکاری های همه جانبه گارنیزیون کابل را متعهد شد و افزود که قوماندانی عمومی گارنیزون کابل با تمام نیرو از آزادی، غرور، جان، مال و ناموس باشنده های آن دفاع خواهد کرد.
مراد از تامین امنیت روز انتخابات نیز اطمینان داد که از تجربه های چندین ساله نظامی اش در تامین امنیت پایتخت نشینان استفاده اعظمی خواهد کرد تا شهریان کابل با آرامش خاطر به پای صندوق های رای بروند.
به همین ترتیب فضل الدین عیار نیز با ابراز حمایت از برنامه های ریاست جمهوری و اداره ولایت کابل، همکاری های همه جانبه اداره ولایت پروان را متعهد شد و گفت که ولایت کابل بیش از هر ولایت دیگر شاهد حادثه های غم انگیز بوده و باشنده های آن نیز بیش از هر ولایت دیگر درد دیده اند، لذا در تامین امنیت و دیگر نیازهای اولیه یک پایتخت توجه بیشتر صورت گیرد.
سپس رحیم الله مجاهد با ابراز حمایت از برنامه های اداره ولایت کابل گفت که مردم نیز باید در حل مشکلات اجتماعی با اداره های ذیربط همکاری کنند و با هماهنگی در بهبود وضع پایتخت و کشور مساعی به خرچ دهند.
در اخیر مل پاسوال داوود امین نیز همکاری و کمک های همه جانبه زون 101 آسمائی را متعهد شد.# نثار "ایثار"

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا