سیاستاخبارTOPجامعه

دیدار معاون اداری ریاست الوزرا با شماری از علما و مجاهدین بغلان

کابل ۲۵ دلو باختر
مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا امروز با شماری از علماء و مجاهدین ولایت بغلان دیدار کرد.
دفترمطبوعاتی معاونیت ریاست الوزرا با ارسال خبرنامه یی به آژانس باختر نگاشته است:‌ دراین دیدار قاری کمال الدین، به نمایندگی از دیگران صحبت نمود و راجع به وضعیت اجتماعی،اقتصادی و امنیتی در این ولایت معلومات داد وافزود: مسئولین محلی امارت اسلامی در راستای ارائه خدمات و فراهم ساختن رفاه اجتماعی همیشه در تلاش می‌باشند.
موصوف همچنان با اشاره به دستآوردهای موجود و توجه امارت اسلامی در عرصه‌های مختلف،از رهبری امارت اسلامی خواست تا در زمینه تطبیق پروژه‌های انکشافی،تعلیم و تربیه در این ولایت و رسیدگی به وضعیت مجاهدین و بازماندگان شهداء توجه ویژه نمایند.
سپس معاون اداری ریاست الوزرا ضمن استقبال از این دیدار از مجاهدت‌ها و فداکاری‌ها علما و مجاهدین ولایت بغلان در زمان مبارزه برای آزادی کشور به خوبی یاد کرد.
معاون اداری ریاست الوزرا افزود که تأمین امنیت سرتاسری، رفع مشکلات مردم و فراهم ساختن رفاه اجتماعی از تعهدات امارت اسلامی است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزد.
معاون اداری ریاست الوزرا در پیوند با پیشنهادات آنان، گفت که رسیدگی به وضعیت مجاهدین و بازماندگان شهدا از اولویت‌های امارت اسلامی بوده و در حد توان در عرصه تطبیق پروژه‌های انکشافی نیز رسیدگی می‌نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا