سیاست

ایتلاف ملی نهج نوین افغانستان حملات هراس افگنی اخیر را تقبیح کرد

کابل،11 دلو، باختر
ایتلاف ملی نهج نوین افغانستان امروز در نشست خبری حملات اخیر هراس افگنی در کشور را تقبیح کرده،از حکومت خواست برای جلوگیری از وقوع چنین حملات اقدامات جدی اتخاذ کند.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، نصرالله مصباح رییس ایتلاف ملی نهج نوین افغانستان در این نشست خبری با تقبیح کردن حملات هراس افگنی اخیر از سیاسیون خواست اوضاع شکننده سیاسی را درک کرده به نفع دشمن تبلیغ نکنند.
نصرالله مصباح بیان داشت که دشمن با راه اندازی حملات انتحاری می خواهد اتحاد مردم را هدف قرار بدهد. او از مردم خواست که از طرح هر نوع برنامه به ویژه در فضای مجازی که اتحاد مردم را خدشه دار نماید جلوگیری نمایند.
رییس ایتلاف نهج نوین افغانستان صلح را ه تنها را حل دانسته از مخالفان خواست به روند صلح بپیوندند.
زهرا اندیشمند عضو این ایتلاف نیز صحبت کرد و بیان داشت که حکومت باید اختلافات داخلی راخاتمه بخشیده و از جان و مال مردم هراست کند.
وی از ایالات متحده امریکا نیز خواست که طبق توافقنامه امنیتی که با افغانستان امضا کرده است باید با هراس افگنان مبارزه جدی کند تا دیگر مردم افغانستان قربانی چنین حملات نشوند.
اعضای این ایتلاف در اخیر نشست از موقف شورای سراسری علمای افغانستان در پیوند به تقبیح کردن حملات انتحاری نیز استقبال کردند و حمایت شان را از نیرو امنیتی افغانستان اعلام داشتند. مجیب الله مرزایی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا