امنیت

عملیات نام نهادطالبان درنطفه خنثی میشود

 

 

کابل باختر/ 7/ ثور

وزارت دفاع ملی با نشر اعلامیه بیان داشته است که اردوی ملی افغانستان عملیات نام نهاد خالد بن ولید طالبان را درنطفه خنثی خواهدکرد.

به گزارش آژانس باختر ،دراعلامیه گفته شده اردوی ملی افغانستان که با گذشت هرروز که ظرفیت آن از لحاظ کمی و کیفی رشد قابل ملاحظهء مینماید ، ازتجارب عالی رزمی و قابلیت محاربوی برخوردار و از لحاظ سلاح و تخنیک مدرن محاربوی اکمال میگردد.

 با پشت سرگذشتاندن مراحل اول ، دوم و سوم پروسه انتقال مسوولیت هاي امنیتی از اعتماد و حمایت قوی مردمی برخوردار میباشد و در آستانهء مراحل چهارم و پنجم پروسه انتقال مسوولیت امنیتی قرار دارد.

 رهبری اردوی ملی 75 فیصد عملیات را درگذشته و رهبری حدود 90 فیصد عملیات عقاب سال جدید را به عهده داشته و آنرا اجرا مینماید.

دشمنان مردم افغانستان ازاین پیشرفت و نیرومندی اردوی ملی به هراس افتاده جهت مغشوش ساختن اذهان عامه در اعلامیه ای عملیات نام نهاد خالد بن ولید را به نشر سپرده تا به نحوه حضور شان را مطرح سازند.

منسوبان آگاه و دلیر اردوی ملی بمردم خویش اطمینان میدهندکه اعلام چنین عملیات نام نهاد از هیچگونه راه برد عملی برخوردار نبوده و تمام فعالیت های ددمنشانه آنان را نقش برآب ساخته و امنیت را در تمام کشور تامین مینماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا