سیاست

رئیس جمهور غنی طراح برنامه ارزیابی کمپیوتری معارف را به حضور پذیرفت

کابل باختر 8 ثور
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان بعد از ظهر امروز از تمیم عیسی زاده طراح "برنامه ارزیابی کمپیوتری معارف" که توانسته به نمایندگی از افغانستان در رقابت‌های جهانی فناوری معلوماتی انجمن مخترعان امریکا، میان ۱۶۵به مرحلۀ نهایی راه یابد، ستایش کرد.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، ابتدا تمیم عیسی زاده از توجه و حمایت رئیس جمهور نسبت به جوانان تشکر نموده، گفت این طرح میان والدین و استادان هماهنگی ایجاد می نماید تا آنان بتوانند در اسرع وقت اطلاعات را در مورد کودکان شان دریافت نمایند.
وی گفت از مجموع ۱۲۰۰ طرحی که در این رقابت‌ها ارائه گردیده بود، طرح وی به مرحلۀ نهایی راه یافته است و اکنون برای پیشرفت در این مرحله ضرورت به حمایت و رأی  شهروندان دارد.
رئیس جمهور کشور با قدردانی از این ابتکار تمیم عیسی زاده گفت، جوانانی که با طرح‌های علمی شان در رقابت‌های جهانی مقام کسب می‌کنند، مورد حمایت مردم و دولت قرار می‌گیرند.
رئیس جمهور خاطر نشان کرد، در حالیکه شماری از جوانان کشور را ترک نمودند، اما جوانانی هم هستند که بخاطر وطن خود تلاش می‌نمایند و نام افغانستان را در میان کشورهای جهان مطرح می‌سازند.
رئیس جمهوری اسلامی افغانستان از شهروندان خواست که از این ابتکار و طرح تمیم عیسی زاده با دادن رأی شان حمایت نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا