سیاست

رئیس‌جمهور غنی: شاروالان و رؤسای نواحی باید به مردم پاسخگو باشند

کابل باختر 11 اسد
محمد اشرف غنی رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان شام روز چهارشنبه 10 اسد طی دیداری با سرپرست شاروالی و روسای نواحی مختلف شهر کابل، در خصوص عرضه خدمات معیاری و بهتر و همچنان احیای هویت باستانی کابل، صحبت کرد.
دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر خبر داد، در این دیدار که در قصر گلخانۀ ارگ انجام شد، عبدالله حبیب‌زی سرپرست شاروالی کابل و انجنیر احمد بهزاد غیاثی رئیس تنظیف و همچنان فقیرالله امین، انجینر صفی‌الله عبدی، غلام‌نبی رحیمی و محمدصدیق نوری به نمایندگی از روسای نواحی شهر کابل صحبت کردند و در رابطه به اهداف، برنامه ها، توسعۀ شهر، انکشاف صنعت، اشتغال‌زایی، جذب سرمایه‌گذاری، مبارزه با فساد اداری، بسیج نمودن مردم در مقابل زورمندان و مدیریت و نظم دست‌فروشان معلومات دادند و مشکلات و پیشنهادات شان را در عرصه های مختلف با رئیس جمهور شریک ساختند.
رئیس جمهور غنی پس از استماع معلومات و پیشنهادات آنان، گفت که در برنامه‌های رؤسای نواحی، باید تصویر عمومی شهر کابل منعکس شود و هماهنگی میان همه‌شان بیشتر گردد.
رئیس‌جمهور گفت که شاروالی باید محلات تاریخی و ساحات سبز را به گونۀ درست تشخیص کند و یک تصویر واضح از ظرفیت‌ها و محدودیت‌ها داشته باشد.
رئیس‌جمهور کشور بر مدیریت درست آب‌های کابل و جلوگیری از ضایع‌شدن آن تاکید کرده، گفت که شاروالی کابل باید در برنامه‌های خویش سهم‌گیری و همکاری مردم را مورد توجه قرار دهد.
رئیس‌جمهور غنی خاطرنشان کرد که در قانون جدید شاروالی‌ها، به رؤسای نواحی صلاحیت‌های بیشتر داده خواهد شد. وی بر همکاری بیشتر میان شاروالی‌ها و پولیس تاکید کرد.
در اخیر، رئیس‌جمهور کشور خطاب به سرپرست شاروالی کابل و رؤسای نواحی، گفت که شاروالان و رؤسای نواحی باید به مردم خویش پاسخگو باشند و به منظور تطبیق برنامه‌های اصلاحی شان، رضایت کامل مردم را بدست آورند.#عبدالخالق

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا