ورزش

ورزشکاران کندز از برنامه های دولت حمایت نمودند

کندز 2 ثور باختر
ورزشکاران ولایت کندز از برنامه های دولت حمایت نمودند.
به گزارش خبرنگار محلی آژانس باختر، صدها تن از ورزشکاران و جوانان کندز در حالیکه داکتر نورعلم فرید رییس کرکت بورد در زون شمال شرق با وی همراه بود، دیروز در دیدار با عبدالجبار نعیمی والی کندز از برنامه های حکومت وحدت ملی و حکومت محلی حمایت نمودند.
در این دیدار رییس کرکت بورد زون شمال شرق از والی کندز خواست تا در قسمت ورزشکاران آن ولایت توجه نماید و سهولت های لازم به ورزشکاران مهیا سازد.
عبدالغفور هوتک آمر امور جوانان کندز تلاش های ورزشکاران آن ولایت را ستایش نمود و گفت که جوانان و ورزشکاران کندز مانند سایر بخش ها دستاورد های قابل چشمگیری دارند و بازیکنان هم اکنون در تیم های ملی کشور بازی مینماید و به کشور خود قهرمانی میاورند.
عبدالجبار نعیمی والی کندز در این دیدار با ورزشکاران گفت که تلاش جوانان و ورزشکاران کندز مانند سایر ولایات قابل تقدیر و تمجید است و ما به تمام قوت و تلاش سهولت های لازم برای شان مهیا می کنیم و برای ورزشکاران چندین  میدان ورزشی اعمار خواهد شد.
والی کندز ورزشکاران را سفیران صلح دانست و از تمام جوانان و ورزشکاران خواست تا از طریق درس و تعلیم و ورزش برای پیشرفت کشور سهم خود را ادا کنند و خود را از مواد مخدر دور نگهدارند.
نعیمی در صحبت هایش از شهروندان خواست که در روند انتخابات سهم فعال داشته باشید و دیگران را نیز تشویق نمایند تا در این برنامه ملی ثبت نام کنند. احمد نعیم (دوستی)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا