سیاست

قانونپوه سرور دانش: حکومت وحدت ملی به تعهداتی که به مردم داده است، متعهد می باشد

کابل 23حوت باختر
دیدار جمعی از بزرگان ولسوالی های حصه اول و دوم بهسود، جلریز و دایمرداد ولایت میدان وردک امروز با  قانونپوه سرور دانش معاون رییس جمهور دیدار کردند.
دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر خبر میدهد، دیدار کنندگان بخشی از مشکلات و همچنین خواسته های باشندگان آن ولسوالی ها را با معاون رییس جمهور درمیان گذاشته و برتوجه حکومت افغانستان در جهت رسیدگی به مطالبات مردم تأکید کردند.
توجه به حل معضلۀ کوچی ها و ده نشین ها، ارتقا و تعدیل واحد های اداری در ولایت میدان وردک و مشارکت عادلانه مردم در ساختار ادارات دولتی در اداره محلی و مرکز، از جمله خواسته های دیدار کنندگان دراین جلسه بود.
بزرگان ولسوالی های یاد شده همچنین خواستار توجه حکومت وحدت ملی در جهت تأمین امنیت شاهراه کابل- بامیان و حمایت از نیروهای امنیتی مؤظف در مسیر این جاده شده و تأکید کردند که حکومت وحدت ملی برای تطبیق پروژه های زیربنایی و انکشافی درآن مناطق، اقدام عملی روی دست گیرد.
قانونپوه دانش معاون رییس جمهور نیز با ابراز قدر دانی از احساس مسؤلیت دیدار کنندگان برای پیگیری مطالبات مردم آن مناطق، از تصمیم رهبری حکومت وحدت ملی برای رسیدگی به حل معضل کوچی ها با ده نشینان خبر داده گفت: به زودی مردم در جریان تصمیمی که برای حل این معضل گرفته می شود، قرار خواهند گرفت.
استاد دانش با اشاره به اقدامات که حکومت برای حل این مسأله در دستور کار قرار داده است، ابراز امید واری کرد که مشکلات گذشته، در سال پیش رو تکرار نشده و این معضل به صورت اساسی حل و فصل گردد.
وی خواسته های دیدار کنندگان در باب مشارکت عادلانۀ مردم در ادارات دولتی، توجه به انکشاف متوازن و تامین امنیت را حق مسلم مردم خوانده گفت: حکومت وحدت ملی به تعهداتی که در قبال شهروندان کشور و تآمین عدالت اجتماعی در افغانستان، متعهد می باشد.  

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا