جامعه

یک هزار و چهل جریب زمین از چنگ غاصبان زمین گرفته شد

خوست / باختر/ 14/ اسد
یک هزار و چهل جریب زمین از چنگ غاصبان زمین درولایت خوست رها شده و به دولت سپرده شد.
این مطلب را پوهنمل حکم حبیبی والی خوست درمراسم گزارش دهی کارکرد های یکساله اش درولایت خوست ابراز نموده گفت: وی درجریان یکسال که از کارش درخوست میگذرد درعرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی دستاورد داشته و با فساد اداری و غصب زمین ها توسط افراد زورمند مبارزه نموده و دراین راستا گام های بعدی را نیز خواهد برداشت.
وی از غضب یک هزارو چهل جریب زمین از سوی زورمندان و پس گرفتن آن ازسوی دولت ، مبارزه جدی درامر محو و قاچاق مواد مخدر حل و فصل منازعات قومی ، چندین ساله میان اقوام ساکن دراین ولایت ، تامین امنیت درمرکز و ولسوالی ها به خصوص درسرحدات ولایت یاد آوری نموده گفت، تلاش دارد تا برای مردم رفاه و آسایش را حکم فرما نموده و مردم را درکنار خود داشته باشد.
وی همچنان ازتامین امنیت درنقاط نا امن ولسوالی های علیشیر ، صبری ، باک نیز یاد آوری نموده گفت ساحات یاد شده ازساحات نا امن اند که طالبان دراین ساحات حضور گسترده دارند.
وی درعرصه بازسازی ازتطبیق چهار صدو هفتادو پنج پروژه انکشافی در مرکز و ولسوالی های ولایت خوست یاد آورشد گفت کاریک تعداد یک پروژه ها تکمیل و کاربالای یک تعداد دیگر ش جریان دارد.
وی از بلند رفتن عواید امسال نسبت به سال گذشته نیز یاد آورشده گفت که وی تلاش دارد تا جلو فساد درادارات دولتی  و ادارات مانند مستوفیت ، گمرک، شاروالی گرفته شده با اشخاص فاسد مبارزه جدی صورت گیرد.
والی خوست برنامه گزارش دهی را یک امر مهم و ارزشمند خوانده گفت: امیدوار است سایر ادارات نیز گزارش های شان را دربرابر مردم ارائه نموده و بر شفافیت آن تاکید کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا